- Home
- Economic
- (08.05.2020, 17:21)
- Andreea Dragoş
Asociaţia Internaţională a Transportului Aerian nu e de acord cu distanţarea socială în timpul călătoriilor: Dovezile demostrează că riscul de infectare la bordul aeronavelor este redus
- IATA nu e de acord cu distanţarea socială între călătoriilor
- Dovezile demostrează faptul că riscul de infectare la bordul aeronavelor este redus
- Cu mai puţine locuri de vândut, tarifele ar fi majorate dramatic cu circa 50%
![Imaginea articolului Asociaţia Internaţională a Transportului Aerian nu e de acord cu distanţarea socială în timpul călătoriilor: Dovezile demostrează că riscul de infectare la bordul aeronavelor este redus](https://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1686/19121868/1/2770240-publimedia-shutterstock.jpg?width=560)
Asociaţia Internaţională a Transportului Aerian susţine că pasagerii trebuie să poarte măşti în timpul călătoriilor şi nu e de acord cu distanţarea socială care presupune ca scaunele din mijloc să fie goale, conform datelor IATA.
,,Dovezile demostrează faptul că riscul de infectare la bordul aeronavelor este redus. Vor fi luate măsuri suplimentare de protecţie, cum ar fi purtarea maştilor de către pasageri şi echipaje. Trebuie să oferim soluţii care să inspire încredere pasagerilor că pot zbura în siguranţă, păstrând totodată un cost accesibil al biletelor de zbor”, a declarat Alexandre de Juniac, Directorul General şi CEO al IATA.
Printre măsurile luate pentru reducerea riscului de infectare se numără, pe lângă purtarea măştilor, şi controlul temperaturii tuturor participanţilor la zbor, limitarea deplasărilor în avion şi proceduri simplificate de catering.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Piedone este noul şef al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor - surse
-
Există riscul ca România să rămână fără gaze? Răspunsul lui Sebastian Burduja
-
VIDEO Atacul în care a fost eliminat liderul Hezbollah a fost suprins pe camere. O bombă trece efectiv prin beton spre buncăr
Impunerea măsurilor de distanţare socială în aeronave ar schimba fundamental economia aviaţiei, prin reducerea factorului de încărcare la maxim 62%. Aceasta este cu mult sub cel al limitei de profitabilitate a industriei, respectiv de 77%.
Cu mai puţine locuri de vândut, costurile biletelor ar creşte brusc. Faţă de 2019, tarifele ar trebui majorate dramatic - între 43% şi 54%, în funcţie mai mulţi factori.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1481/10386/22669374/1/video.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/341/5531/22680040/2/pavel-churiumov-321968-unsplash.jpg?width=200)
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2921/35768/22283181/1/ghsmfrmw0aisejn.jpg?width=200)
![](/images/pixel.png)
PROSPORT.RO
![](https://feeds.gandul.info/uploads/2025/02/7338064506-91fd42a3f9-o-1-1738930802.jpg?width=200)
GANDUL.RO
![](http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/2961/35615/19854212/1/7458985-mediafax-foto-andreea-alexandru.jpg?width=200)
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=19121868&pid=1)
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe