Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor a lansat un proiect pentru promovarea turistică a României

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România (ANPCPPS România) a lansat un proiect, în valoare de circa 993.000 de lei, pentru promovarea României ca destinaţie sigură şi atractivă pentru turişti.

Urmărește
305 afișări
Imaginea articolului Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor a lansat un proiect pentru promovarea turistică a României

Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor a lansat un proiect pentru promovarea turistică a României (Imagine: Mediafax Foto)

Proiectului, denumit "Paşaportul Consumatorului de Servicii Turistice - Ghid obiectiv şi independent de promovare a imaginii României ca Euro-destinaţie sigură şi atractivă", face parte din Programul Operaţional Regional cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

Programul, care se desfăşoară în perioada 20 octombrie 2009 - 19 octombrie 2011, are o valoarea totală de 992.725 de lei, cea mai mare parte, respectiv 670.000 de lei, fiind finanţări de la UE, iar restul fonduri proprii şi de la bugetul de stat.

"Proiectul va contribui la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin creşterea gradului de încredere a turiştilor români şi străini în serviciile turistice de pe teritoriul României, în urma promovării drepturilor şi obligaţiilor pe care le au consumatorii de servicii turistice pe teritoriul ţării noastre şi a promovării principalelor atracţii turistice, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică", se arată într-un comunicat al asociaţiei.

Astfel, va fi realizat un ghid care va cuprinde informaţii despre destinaţiile interne şi despre drepturile şi obligaţiile pe care turiştii le au în România.

Informarea turiştilor va acoperi, pe lângă oferta turistică variată, datorată diversităţii cadrului natural al României, şi sfera drepturilor şi obligaţiilor ce decurg din calitatea de consumator de servicii turistice.

"Acest aspect a fost adesea complet neglijat în campaniile de promovare turistică întreprinse în trecut, aceasta traducându-se printr-o lipsă de informaţie ce ar fi avut rolul de a convinge turiştii străini că România este o destinaţie europeană sigură, incluzând ţara noastră în punctele de atracţie pentru vacanţele sau afacerile lor", se mai arată în comunicat.

Ghidul va fi tipărit în toate limbile statelor membre ale UE, dar şi în rusă, turcă, arabă şi ebraică. Pe lângă materialul tipărit, în cadrul proiectului va fi realizat un portal, în limba română şi engleză, care va conţine informaţiile din ghid.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici