AutoItalia relansează în această toamnă marca Jeep în România

Grupul Autoitalia va începe în această toamnă operaţiunile de import şi distribuţie pe plan local a mărcii americane Jeep, activitate preluată de la Mercedez-Benz România în luna mai.

Urmărește
415 afișări
Imaginea articolului AutoItalia relansează în această toamnă marca Jeep în România

Jeep Compass (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"AutoItalia Group începe din această toamnă comercializarea gamei Jeep asigurând, în acelaşi timp, întreaga gamă de servicii post-vânzare atât pentru noile modele, cât şi pentru cele existente deja pe piaţă", se arată într-un comunicat al companiei israeliene.

Distribuţia mărcii Jeep în România a fost oprită anul trecut, după ce vânzările mărcilor constructorului auto american Chrysler (Dodge, Jeep şi Chrysler) în Europa au fost preluate de partenerii grupului italian Fiat, în urma unei alianţe încheiate între cele două companii.

Vânzarea Jeep în România se va realiza printr-o reţea de dealeri formată din şapte showroom-uri, trei în Bucureşti şi câte unul în Constanţa, Iaşi, Cluj şi Piteşti.

Gama de modele disponiblă la partenerii locali este compusă din trei SUV-uri cu preţuri cuprinse între 25.950 euro şi 53.320 euro cu TVA.

Cel mai ieftin model este Jeep Compass, un SUV compact cu motor de 2,2 litri turbo diesel de 136 cai putere, respectiv 163 cai putere, disponibil şi în variantă 4X2.

Modelul cu design embletatic Jeep - Wrangler poate fi achiziţionat cu un preţ de pornire de 31.500 euro, şi este disponibil cu motor turbo diesel 2,8 litri, care dezvoltă 200 cai putere şi dispune de sistem Start&Stop.

A patra generaţie Grand Cherokee, cel mai scump model al mărcii, este echipat cu un motor dezvoltat recent de Fiat Powertrain, un turbo diesel de 3 litri, care dezvoltă o putere de 190, respectiv 241 cai putere.

AutoItalia este importatorul local al mărcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep, Maserati, Infiniti şi Abarth. Compania a fost cumpărată în luna aprilie de grupul de firme israelian Levi Group, prin intermediul Mediterranean Car Agency, de la omul de afaceri Herbert Stein.

AutoItalia a vândut anul trecut 3.800 de maşini, jumătate faţă de livrările din 2009. De asemenea, cota de piaţă a firmei a scăzut la 3,2%, faţă de 5% cât era în 2009.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici