O companie care se ocupă cu dezvoltarea inteligenţei artificiale, în ceea ce priveşte crearea de avatare video şi animarea fotografiilor, a anunţat lansarea unui nou instrument de traducere video, scrie Techradar.
Modelul este capabil să traducă videoclipuri în 30 de limbi diferite şi păstrează vocea originală a utilizatorului, adaptând-o textului tradus şi ajustând mişcările buzelor.
Această tehnologie reprezintă o soluţie ptactică pentru creatorii de conţinut şi companiile care vor să folosească videoclipurile create pentru pieţele internaţionale, economisind astfel timp şi resurse.
În locul unei dublări banale, D-ID clonează vocea utilizatorului şi promite că rezultatul va arăta natural.
Compania a devenit cunoscută în 2021 pentru funcţia „Deep Nostalgia”, care animează fotografii vechi, creând iluzia că persoanele din imagini se mişcă.
Caracteristica a captat rapid atenţia împătimiţilor de inteligenţă artificială.
„Pe măsură ce conţinutul video devine din ce în ce mai important în comunicarea digitală, importanţa interacţiunii cu un public multilingv nu a fost niciodată mai mare”, a declarat Gil Perry, cofondator şi CEO al D-ID, potrivit sursei citate.