Prima pagină » Economic » Lipsa infrastructurii şi promovarea externă slabă, principalele probleme ale turismului

Lipsa infrastructurii şi promovarea externă slabă, principalele probleme ale turismului

Lipsa infrastructurii şi promovarea slabă a turismului românesc în străinătate reprezintă principalele probleme ale acestui sector, a declarat, marţi, vicepreşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Jose Iacobescu, la un seminar pe teme de turism.
Lipsa infrastructurii şi promovarea externă slabă, principalele probleme ale turismului
17 iul. 2007, 13:26, Economic

"Din evaluarea sectorială a industriei de turism reiese că principalele probleme constau în obstacolele întâmpinate de operatorii de turism, nemulţumirea clienţilor în ceea ce priveşte acordarea unor servicii de proastă calitate la preţuri mari şi infrastructura deficitară, precum şi slaba promovare a turismului românesc în străinătate", a spus Iacobescu.

El a arătat că trebuie dezvoltată o strategie pe termen lung în domeniul turismului, iar statul ar putea acorda ajutor în privinţa infrastructurii, a promovării şi a unor facilităţi fiscale "inteligente".

"Turismul românesc ar putea fi relansat în special prin intermediul fondurilor structurale europene, dispuse pe trei direcţii, respectiv promovare, dezvoltare turistică şi dezvoltare rurală", a arătat Iacobescu.

Segmentul de promovare va beneficia de fonduri de 150 milioane euro, pentru sectorul de dezvoltare turistică vor fi alocate 570 milioane de euro, în timp ce fondurile europene pentru dezvoltarea rurală vor cumula 2,2 miliarde euro.