AvtoVAZ susţine că nu a analizat varianta intrării în parteneriat cu Opel sau Magna

Cel mai mare constructor auto din Rusia, AvtoVAZ, a anunţat că nu analizează posibilitatea intrării în parteneriat cu producătorul german de automobile Opel sau compania canadiană Magna International, variantă sugerată joi de preşedintele celei mai importante bănci ruseşti.

Urmărește
12 afișări
Imaginea articolului AvtoVAZ susţine că nu a analizat varianta intrării în parteneriat cu Opel sau Magna

AvtoVAZ susţine că nu a analizat varianta intrării în parteneriat cu Opel sau Magna (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Nu am primit astfel de oferte", a afirmat preşedintele companiei ruseşti, Boris Alyoshin.

Preşedintele Sberbank, cea mai mare bancă din Rusia, controlată de stat, a declarat joi că AvtoVAZ ar putea fi nevoită să intre în parteneriat cu Opel pentru a avea acces la tehnologia modernă a companiei germane. Instituţia de credit şi Magna au ajuns la un acord cu guvernul german şi proprietarul Opel, General Motors, pentru preluarea unei participaţii care le asigură controlul constructorului auto german.

Unul dintre factorii care au motivat Sberbank să intre în afacere a fost posibilitatea restructurării industriei auto ruse folosind tehnologia Opel. Analiştii consideră că eventuala restructurare ar putea duce la crearea unui grup auto controlat de stat, în care vor fi incluse companiile AvtoVAZ şi GAZ.

Alyoshin a afirmat că AvtoVAZ are deja acces la tehnologia europeană prin intermediul parteneriatului cu Renault, grupul francez deţinând 25% din acţiunile companiei.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici