Banca Transilvania limitează sumele transferate prin intermediul serviciului de transfer instant, administrat de Transfond. Soluţia, temporară, a fost aplicată din cauza creşterii tentativelor de fraudă online în România

  • Clienţii Băncii Transilvania nu vor mai putea folosi limita maximă oferită de serviciul de transfer instant de 50.000 lei în următoarea perioadă din cauza unor limitări pentru a preveni creşterea numărului de fraude, potrivit informaţiilor transmise de bancă
  • Banca Transilvania a fost printre primele bănci care au aderat la sistemul de plăţi instant administrat de Transfond din cele 11 care au implementat serviciul în ultimii cinci ani.
Urmărește
29350 afișări
Imaginea articolului Banca Transilvania limitează sumele transferate prin intermediul serviciului de transfer instant, administrat de Transfond. Soluţia, temporară, a fost aplicată din cauza creşterii tentativelor de fraudă online în România

Banca Transilvania limitează sumele transferate prin intermediul serviciului de transfer instant, administrat de Transfond. Soluţia, temporară, a fost aplicată din cauza creşterii tentativelor de fraudă online în România

Banca Transilvania, cea mai mare bancă de pe piaţa locală după active, a decis să limiteze serviciul de transfer instant, administrat de Transfond, din cauza numărului în creştere de fraude şi tentative de fraudă online, a transmis banca. Conform unor surse, limitarea serviciului de plăţi instant ar fi de până la cel mult 3.000 lei, urmând ca sumele care trec de acest prag să fie gestionate ca şi înainte de a exista serviciul de plăţi instant. Limita maximă permisă pentru transferul instant este de 50.000 lei.

„În ultima perioadă a crescut numărul fraudelor şi tentativelor de fraudă online în România, context care validează tendinţele internaţionale pe acelaşi subiect. În această situaţie, din motive de siguranţă, Banca Transilvania a luat o măsură temporară, anumite limitări privind sumele transferate prin intermediul plăţilor instant. Tot din motive de siguranţă, nu vom putea detalia exact limitările, însă menţionăm că acestea sunt temporare, iar clienţii au fost informaţi proactiv“, a transmis banca la solicitarea ZF. Din perspectiva fraudelor din cauza cărora Banca Transilvania a luat această măsură, cel mai des întâlnite în ultima perioadă au fost fraudele în materie de investiţii prin care clienţii sunt contactaţi telefonic, prin e-mail sau social media şi sunt convinşi de persoane rău întenţionate să facă de bună-voie transferuri de bani către destinatari ilegitimi, cu promisiunea unor câştiguri rapide. Convinşi de răufăcători, clienţii fac transferuri, care ulterior nu mai pot fi recuperate.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici