- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Banca Transilvania şi Google au lansat un produs pentru promovarea afacerilor pe Internet
Banca Transilvania şi Google au lansat un produs destinat promovării afaceriilor antreprenorilor pe Internet, prin serviciul Google AdWords, respectiv prin reclame de tip anunţ, afişate în motorul de căutare.
Banca Transilvania şi Google au lansat un produs pentru promovarea afacerilor pe Internet
Banca Transilvania şi Google au demarat campania "Prietenul Google", care se adresează atât actualilor clienţi BT ai Abonamentului Bancar IMM, cât şi micilor întreprinzători, care au un website pe care doresc să-l promoveze. Produsul băncii este destinat antreprenorilor şi face parte din platforma anti-criză a Băncii Transilvania, cu ajutorul său putând fi reduse cu până la 50% comisioanele aferente operaţiunilor bancare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Clienţii Băncii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunţ, afişate în motorul de căutare Google, atunci cât este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu.
Publicitatea firmei poate să apară şi în cadrul site-urilor care conţin reclamă furnizată de Google, dacă în cadrul paginii respective sunt cuvinte-cheie selectate sau dacă sistemul consideră relevantă afişarea reclamei în respectivul loc. Plata se face "per click", fiind licitată o anumită sumă de bani pentru fiecare cuvânt ales.
"De pildă, o firmă care deţine un magazin de electrocasnice, foloseşte abonamentul bancar IMM de la Banca Transilvania, are un site de firmă şi beneficiază de un voucher, va folosi respectiva sumă pentru promovarea afacerii prin Google AdWords. Într-o primă fază, va fi ales un set de cuvinte-cheie, vor fi stabilite anunţurile, iar compania va licita o anumită sumă pentru fiecare termen ales. De fiecare dată când cineva va căuta pe Google unul dintre cuvintele-cheie selectate va fi afişat şi anunţul-reclamă al firmei respective", se arată într-un comunicat al BT.
Pe lângă parteneriatul cu Google, Banca Transilvania lansează şi un alt produs, prin care firmele mici şi mijlocii care nu au încă un website pot să-şi construiască unul gratuit, găzduit de instituţie.
Banca Transilvania, prima instituţie bancară din România listată la Bursa de Valori Bucureşti, în anul 1997, are un capital majoritar românesc, iar Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) deţine, potrivit datelor de la finele lunii februarie, o participaţie de 14,97%.
Google AdWords este o platformă de publicitate online, proiectată pentru a ajuta companiile de toate dimensiunile în găsirea de noi clienţi, prin livrarea de anunţuri relevante, atunci când utilizatorii caută anumite produse şi servicii.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:15
Ministrul de Externe din Ucraina susţine „pacea prin forţă” într-un mesaj către Marco Rubio
-
astăzi, 09:42
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE