Metamorfoza Cocor: de la magazinul comunist cu cele mai bune cojoace şi covoare la mallul brandurilor româneşti

Publicat: 11 10. 2010, 07:38
Actualizat: 07 11. 2012, 16:51

Chiar dacă şi după renovarea care a durat doi ani, magazinul a fost vizitat în primele zile mai mult decât alte centre comerciale de pensionari, proprietarii au vrut să facă din start diferenţa: produsele noului Cocor sunt pentru familiile cu venituri de 2.000-3.000 de euro.

În prima zi a relansării de la începutul lunii octombrie, la ora 10:00, angajaţii Cocor, care făceau ultimele retuşuri la intrarea în magazin, au fost nevoiţi să anunţe din două în două minute trecătorii că „deschiderea va avea loc peste două ore”, timp suficient pentru speculaţii din partea zecilor de oameni veniţi special să vadă cum arată „noul Cocor”.

Citeşte mai multe despre transformarea magazinului Cocor pe www.zf.ro.