- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Băneasa, ParkLake şi Mega Mall împart cele mai multe dintre brandurile noi din România
Băneasa Shopping City, ParkLake şi Mega Mall împart cele mai multe dintre brandurile noi din România, anunţă Ziarul Financiar.
Băneasa, ParkLake şi Mega Mall împart cele mai multe dintre brandurile noi din România
Zece din cele 43 de noi branduri intrate în România între 2019 şi 2024 au mers în Băneasa Shopping City, urmat de ParkLake cu 9 mărci noi şi Mega Mall cu patru, la egalitate cu AFI Cotroceni. Mai bine de jumătate dintre branduri sunt de îmbrăcăminte şi încălţăminte, urmate de cele de cosmetice.
„Există mai multe elemente care atrag un brand într-un mall, care se aplică în marea majoritate a cazurilor, fie că vorbim despre un retailer care intră pentru prima dată pe piaţă, fie despre unul care este prezent deja, dar se extinde într-un alt proiect. Acestea se referă la catchment area, la traficul pe care îl generează mallul respectiv, poziţionarea mallului pe piaţă, respectiv dacă este o destinaţie de fashion sau o destinaţie de familie“, a explicat Dana Radoveneanu, head of retail agency Cushman & Wakefield Echinox.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Creşterea puterii de cumpărare din Bucureşti, alături de expansiunea imobiliară şi de atragerea a tot mai mulţi locuitori, Capitala reuşeşte să atragă şi tot mai multe branduri de fashion, cosmetice dar şi de bijuterii sau electronice în mallurile sale.
„Noi spre exemplu am atras Rituals în Mega Mall deoarece aveam un contract semnat cu ei în Polonia, motiv pentru care ne-a fost uşor să îi atragem şi în România, iar din ofertă, ei au fost interesaţi de Mega Mall“, a explicat în cadrul emisiunii ZF Investiţi în România! realizată de ZF&CEC Bank Marius Barbu, group asset director la NEPI Rockcastle.
Bucureşti este lider clar în clasamentul după puterea de cumpărare, cu 15.314 euro în 2023, ceea ce înseamnă că locuitorii Capitalei au cu aproape 98% mai mulţi bani decât media naţională şi de 3,8 ori mai mulţi faţă de rezidenţii din Vaslui, judeţul codaş din acest punct de vedere, potrivit datelor GfK.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36