- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bătălia pentru Europa: Chinezii de la JD.com atacă supremaţia Amazon şi îşi propun să devină un brand omniprezent în următorii ani
Gigantul comerţului online din China, JD.com îşi propune să atace supremaţia Amazon în Europa şi să devină un brand omniprezent la nivelul continentului în „doar câţiva ani”, transmite CEO-ul companiei, potrivit Financial Times.
Richard Liu, fondatorul şi executivul grupului, a transmis pentru publicaţia americană că firma sa va lansa prima dată platforma de comerţ online şi de livrare servicii în Franţa, apoi în Marea Britanie şi Germania, scrie Ziarul Financiar.
JD va cheltui cel puţin un miliard de euro în următorii doi ani pentru a-şi construi reţeaua logistică în Franţa. Prin contrast, Amazon spune că a investit 15 miliarde de euro în Europa în ultimii şase ani.
JD a anunţat că plănuieşte să se lanseze şi în Statele Unite în a doua jumătate a anului în curs.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Preşedintele Coreei de Sud a decretat legea marţială. 190 de parlamentari au votat pentru anularea măsurii/ Proteste de amploare în fața Parlamentului din Coreea de Sud
-
Ciolacu, după întâlnirea cu Lasconi: drumul european al ţării noastre trebuie să continue doar apărând mult mai hotărât valorile tradiţionale
-
FRF contestă la TAS decizia UEFA după meciul România – Kosovo
-
Cătălin Predoiu, întâlnire cu ambasadoarea SUA pentru ultimele măsuri în privinţa Visa Waiver
Liu a spus că plănuieşte ca jumătate din profiturile companiei să vină din afara Chinei în următorii 10 ani, deşi majoritatea vânzărilor ar rămâne în China – ceea ce sugerează că JD îşi va extinde serviciile dincolo de operaţiunile de comerţ online. Anul trecut, grupul şi-a separat divizia de creditare, JD Finance, aceasta devenind o companie separată.
JD a anunţat că va deschide primul centru european de cercetare în Cambridge, Marea Britanie, în prima jumătate a anului 2019. Acesta va fi al doilea centru al companiei situat în afara Chinei, iar eforturile acestuia vor fi îndreătate preponderent către inteligenţă artificială şi big data.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO