"Cred că această creştere pe care am realizat-o în acest an, de 25% pe staţie, este greu de realizat în 2009. Ne aşteptăm, sigur, la scăderea creşterii cererii de carburanţi. Pe de altă parte, într-o volatilitate atât de o mare şi o criză căreia nu-i înţelegem exact dimensiunea şi impactul, cel mai prudent ar fi să ne gândim la o menţinere a pieţei la nivelul din acest an, +/-5%", a spus Gheorghe.
Petrom a vândut în primele nouă luni prin staţiile proprii 1,386 miliarde litri combustibil, în creştere cu 25%, iar vânzările comerciale interne au însumat 1,479 milioane de tone, situându-se puţin deasupra nivelului din perioada similară a anului trecut, ca efect al cererii scăzute de carburant pe piaţa internă.
Livrările interne de benzină au crescut cu 10%, iar cele de motorină s-au majorat cu 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007. Totodată, vânzările de kerosen au urcat cu 14%. Compania estimează că volumul vânzărilor medii anuale pe staţie va atinge nivelul de aproximativ 4 milioane de litri până la sfârşitul anului 2008.