- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (27.01.2016, 13:33)
- Raluca Ghinea
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BCR vrea să extindă reţeaua cu câte 10 unităţi bancare pe an, printre care şi agenţii digitale
BCR, cea mai mare instituţie de credit din România în funcţie de active, vrea să deschidă câte 10 unităţi pe an în următorii ani, astfel încât să extindă reţeaua de la cele 511 agenţii existente, incluzând şi unităţi cu concept digital, prima dintre acestea fiind inaugurată miercuri în Bucureşti.
Urmărește
1041 afișări
"Noi am început un program de deschidere de unităţi. Am deschis la AFI Cotroceni, AFI Ploieşti, am repoziţionat agenţia din Mall Băneasa, am deschis în mall la Braşov, am repoziţionat agenţia de la Sinaia. Nu toate sunt într-un concept digital, dar toate sunt într-un concept nou şi continuăm procesul de optimizare, pentru că am reorganizat toate unităţile mici şi acum suntem într-un proces masiv pentru unităţile mari. Optimizarea înseamnă un nou concept pentru agenţii, arată cu totul altfel decât arătau acum 20 de ani", a declarat Dana Demetrian, vicepreşedinte BCR pentru retail şi private banking.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Ca număr de unităţi la nivel naţional, instituţia intenţionează să ajungă la "500 si ceva", de la 511 locaţii actuale.
"Ne dorim să deschidem cam 10 agenţii pe an, în locurile în care oamenii solicită aceste servicii, nu toate vor fi digitale, ci cu noul concept", a mai spus Demetrian.
BCR a inaugurat miercuri prima agenţie digitală, în Piaţa Victoriei, unde clienţii au la dispoziţie, pe lângă consilieri, mai multe echipamente multifuncţionale. Astfel, masa cu ecran interactiv acordă asistenţă prin simulatoare de produse şi servicii bancare, Idesk-ul este un ecran informativ prin care clientul participă în mod direct împreună cu consilierul pentru identificarea celor mai bune soluţii financiare.
După terminarea programului agenţiei, clienţii au la dispoziţie un video-consilier, unde comunică cu un consilier al băncii printr-o sesiune video live, care permite transmiterea de informaţii şi simulări de calcul direct pe ecranul din faţa clientului într-un mod interactiv.
Banca se aşteaptă ca tranzacţiile digitale în noua agenţie să crească cu 20-30%, atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru alţii care vizitează unitatea.
BCR intenţionează să deschidă încă 10 unităţi digitale, însă doar o parte dintre acestea vor fi inaugurate în acest an, întrucât agenţiile trebuie localizate corect, în centrele oraşelor mari şi trebuie găsite în primul rând locaţiile potrivite. În plus, operaţiunile de deschidere sunt influenţate de timpul de aşteptare pentru acte, autorizaţii de construcţie de la autorităţile locale, acestea fiind eliberate în circa trei luni.
"În 2016 pornim în alte oraşe mari, principala barieră este locul în care trebuie să ne poziţionăm. Acesta trebuie să fie foarte aproape de clienţii care au nevoie, respectiv centrul unui oraş mare, cu o zonă de business", a punctat Demetrian.
Potrivit reprezentanţilor BCR, piaţa de online banking se află pe un trend de creştere în ultimii ani, fără a fi o creştere agresivă, oscilând între un avans de o cifră şi unul de două cifre.
Pentru anul curent, Demetrian estimează o creştere a pieţei bancare digitale cu două cifre.
"BCR a avut anul trecut cele mai mari creşteri istorice pe zona digitală, ca număr de clienţi activi şi de tranzacţii, acestea din urmâ avansând cu 30%", a precizat Marian Ignat, director canale digitale BCR.
La nivel naţional, una din două persoane utilizează Internetul. Dintre acestea, 70% lucrează cu o bancă, iar 10% dintre cele din urmă utilizează serviciile de internet banking, potrivit datelor unui studiu citate de Ignat.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe