- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bechtel reia lucrările la Autostrada Transilvania
Angajaţii companiei americane Bechtel vor relua, de luni, în etape, activitatea la Autostrada Transilvania, după trei luni de şomaj tehnic, a declarat, vineri, liderul de sindicat Mihai Lup.
Bechtel reia lucrările la Autostrada Transilvania (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Acesta a spus că a primit asigurări din partea conducerii companiei că, până la sfârşitul lunii aprilie, vor veni la lucru toţi cei 2.000 de angajaţi care s-au aflat în şomaj tehnic.
"De luni reluăm activitatea la Autostrada Transilvania, ceea ce este o veste bună. Oamenii vor veni în etape, pentru că este necesar să li se facă protecţia muncii, deoarece au lipsit mai mult de 30 de zile", a spus Lup.
Potrivit acestuia, conducerea Bechtel a dat asigurări că, până la sfârşitul lunii aprilie, "tot efectivul de angajaţi va reveni pe şantierul Autostrăzii Transilvania".
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Guvern fără USR. Lasconi: Am vrut să fim la guvernare, dar ei nu nu ne vor
-
Predoiu, despre momentul în care vor fi ridicate barierele pentru intrarea în Schengen terestru
-
Expertiza medicală a capacităţii muncii va fi coordonată unitar la nivel naţional
Compania Bechtel a trimis în şomaj tehnic, în lunile decembrie 2008-ianuarie 2009, un număr de 2.000 de angajaţi. Pe şantierul Autostrăzii Transilvania au lucrat în acest interval circa 200 de persoane, la întreţinere.
Purtătorul de cuvânt al companiei Bechtel, Bogdan Sgârcitu, afirma, în 13 martie, că o parte dintre angajaţi urmau să revină la lucru în decurs de două săptămâni.
Cei care lucrau pe tronsonul 3C Suplacu de Barcău-Borş ar putea să nu fie rechemaţi, deoarece în acest an vor fi efectuate lucrări de amploare redusă pe porţiunea respectivă, însă ar putea fi transferaţi pe tronsonul Câmpia Turzii-Gilău.
Potrivit acordului încheiat în februarie între Bechtel şi Ministerul Transporturilor, compania americană trebuie să finalizeze în acest an 42 de kilometri din tronsonul Câmpia Turzii-Gilău, dacă partea română îi va pune la dispoziţie terenurile necesare şi va asigura finanţarea.
Potrivit lui Sgârcitu, circulaţia pe cei 42 de kilometri va fi posibilă, la finalizarea acestora, doar în cazul în care vor fi realizate conexiuni temporare cu reţeaua de drumuri actuală.
"Vom putea circula pe cei 42 de kilometri în funcţie de cum vor progresa lucrările. Poate vom reuşi să facem conexiuni temporare, însă decizia va fi luată la sfârşitul anului în funcţie de stadiul lucrărilor", a spus Sgârcitu.
El a menţionat că până la finele lunii martie Ministerul Transporturilor trebuie să plătească Bechtel 1,5 milioane de euro din restanţe, 26 de milioane de euro plus TVA pentru lucrări certificate şi penalităţi de 3,2 milioane de euro.
Reprezentanţii Bechtel şi cei ai Ministerului Transporturilor se vor întâlni pentru discuţii privind programul autostrăzii în perioada 2010-2012, iar ulterior va mai exista o întâlnire între cele două părţi, pentru porţiunea de autostradă dintre Câmpia Turzii şi Braşov.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:04
-
ieri, 23:02
Ucraina primeşte 2 miliarde de dolari din active ruseşti îngheţate