- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Best Advertising&Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România"
Asocierea formată din firmele Best Advertising&Consult SRL şi Optimedia SRL a câştigat licitaţia organizată de Ministerul Turismului pentru realizarea campaniei "Turist în România", cu o ofertă de 3,61 milioane de lei, fără TVA, spoturile urmând să fie difuzate pe trei posturi de televiziune.
Best Advertising&Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România"
Instituţia a primit cinci oferte pentru realizarea acestei campanii, din partea firmelor Ars Advertising, Media Today, Media Investment şi asocierilor Media One - Diadikasia Business Consultans, respectiv Best Advertising - Optimedia.
În urma unei analize, comisia de evaluare a stabilit că oferta câştigătoare este cea a asocierii dintre SC Best Advertising & Consult SRL şi SC Optimedia SRL, se arată într-un comunicat al Ministerului Turismului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Clasamentul ofertanţilor a fost întocmit prin aplicarea unui algoritm de calcul, prevăzut în caietul de sarcini, potrivit sursei citate.
"Câştigătorul a prezentat cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte costul pe punctul de audienţă (CPP), cu o valoare ponderată de 435,05 lei (faţă de celelalte oferte, care se situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei şi respectiv 676,6 lei). Valoarea totală a ofertei câştigătoare se ridică la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fără TVA şi fără taxa de cinema", se menţionează în comunicat.
Prin campania "Turist în România" vor fi difuzate spoturi cu o durată de 30 de secunde pe primul post de televiziune generalistă şi pe primele două canale tv de ştiri, selectate în funcţie de audienţă, arată instituţia.
"Posturile pe care va fi realizată promovarea internă a destinaţiilor turistice româneşti sunt Pro TV - primul post de televiziune naţional generalist, Realitatea TV şi Antena 3 - primele două posturi de ştiri, conform măsurătorilor de audienţă realizate de GFK în perioada 1-31 mai 2009. În zile următoare, Ministerul Turismului va parcurge etapele legale pentru încheierea contractului de achiziţie publică", se mai spune în comunicat.
Campania se va derula în perioada august-decembrie 2009, având ca scop creşterea numărului de români care aleg să-şi petreacă vacanţa în ţară.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO