Bidefender şi-a lansat nou logo, lupul dacic. Talpeş: Listarea nu va avea loc anul viitor. Dacă ar fi fost să listăm în 2012, am fi ales numai o bursă internaţională

Acţionarii Bitdefender analizează în continuare posibilitatea listării la bursă a producătorului de soluţii de securitate IT, care ar putea avea loc după 2012, când compania va avea o "valoare consistentă", a declarat preşedintele grupului de firme Softwin, Florin Talpeş.

Urmărește
962 afișări
Imaginea articolului Bidefender şi-a lansat nou logo, lupul dacic. Talpeş: Listarea nu va avea loc anul viitor. Dacă ar fi fost să listăm în 2012, am fi ales numai o bursă internaţională

Bidefender şi-a lansat nou logo, lupul dacic. Talpeş: Listarea nu va avea loc anul viitor. Dacă ar fi fost să listăm în 2012, am fi ales numai o bursă internaţională

"Aşa cum s-a anunţat anterior, anul 2012 a fost propus ca termen pentru listarea Bitdefender, dar procesul nu va avea loc anul viitor. Noi vrem să ieşim pe bursă când societatea va avea o valoare consistentă. Listarea va avea loc şi pe Bursa de Valori Bucureşti şi pe una internaţională. Vrem să se listăm şi pe bursa locală, dar ea trebuie să fie puternică, pentru că nu vrem să avem un eşec cu acest proces. Dacă ar fi fost să listăm în 2012, am fi ales numai o bursă internaţională", a afirmat Talpeş într-o întâlnire cu presa.

Alături de alţi acţionari, Talpeş controlează Bitdefender SRL prin Bitdefender Holding BV, societate înregistrată în Olanda. La finele anului 2007, un grup de investitori români şi străini a achiziţionat sub 7% din acţiunile Bitdefender, pentru şapte milioane de dolari. Bitdefender SRL este fosta divizie de soluţii de securitate IT a grupului de firme Softwin, controlat de Talpeş împreună cu soţia.

Brandul Bitdefender a fost lansat în 2001, prin redenumirea antivirusului AVX (AntiVirus eXpert) produs şi comercializat de Softwin. Softwin a deschis în 2003 filiale Bitdefender în Spania şi Germania şi un an mai târziu în SUA.

În 2007, divizia Bitdefender s-a desprins de grupul de firme Softwin şi, în urma vânzărilor în creştere, conducerea a anunţat că are ca obiectiv atingerea unei cote de 2% din piaţa mondială de antivirus şi listarea la una dintre marile burse internaţionale în 2008-2009, termen decalat ulterior pentru 2012, din cauza crizei financiare.

Anul trecut, potrivit datelor disponibile pe Ministerul Comunicaţiilor, Bitdefender SRL a avut o cifră de afaceri de 122,01 milioane de lei şi un profit net de 10,1 milioane de lei. Primul indicator a crescut cu 16,3%, în timp ce profitul net a urcat cu 41,3%.

În schimb, numărul mediu al salariaţilor companiei a scăzut de la 425 la 379.

"Din totalul angajaţilor Bitdefender, 100 sunt din afara României şi activează în cele cinci birouri ale companiei din Statele Unite (2 locaţii, Florida şi California), Marea Britanie, Spania şi Germania. Cifrele din contabilitatea Bitdefender SRL reprezintă vânzările din România şi o parte din cele internaţionale. România are o cotă de sub 5% din veniturile Bitdefender", a spus Talpeş.

El a adăugat că prezenţa Bitdefender la nivel internaţional, compania având peste 400 milioane de clienţi, va fi extinsă prin deschiderea unui nou birou în afara Europei.

Întrebat dacă vor fi atraşi şi alţi investitori în acţionariatul Bitdefender, Talpeş a spus că au loc discuţii cu mai multe fonduri de investiţii pe acest subiect, fără să intre în detalii.

Producătorul de soluţii de securitate software Bitdefender a lansat, marţi, noi versiuni ale aplicaţiilor sale şi o nouă identitate vizuală de brand, sub sloganul Awake şi având drept logo lupul dacic.

"Nevoia unei noi identităţi este, pe de o parte, urmarea firească a succesului constant pe care Bitdefender l-a înregistrat (...). Pe de altă parte, ea reflectă obiectivul companiei de a pătrunde pe noi segmente de piaţă prin dezvoltarea şi implementarea de tehnologii competitive în combaterea ameninţărilor informatice contemporane", se arată într-un comunicat al companiei.

Procesul de rebranding a fost realizat de Brandient, unul dintre cei mai importantţi jucători pe piaţa locală de branding şi design.

Talpeş nu a dorit să dea publicităţii costurile procesului de rebranding, dar a precizat că este vorba de o cifră cu şase zerouri.

Noua generaţie de produse de securitate a Bitdefender 2012 asigură protecţie împotriva celor mai noi ameninţări informatice şi, în acelaşi timp, răspunde nevoilor de securitate ale utilizatorilor.

Printre cele mai recente funcţionalităţi se numără protecţia la navigarea în reţele sociale şi opţiunea auto-pilot, care optimizează automat procesele care asigură integritatea sistemului, pe baza configuraţiei şi a cerinţelor defensive ale utilizatorului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici