Billa a investit peste trei milioane de euro în remodelarea a două magazine

Billa a investit peste trei milioane de euro în remodelarea unui magazin în Bucureşti şi a altuia în Timişoara, cele mai importante modificări fiind făcute în zona de alimente proaspete, care a fost extinsă cu peste 70%, a anunţat luni compania.

Urmărește
4 afișări

"Cele două filiale Billa din Bucureşti şi Timişoara au fost remodelate după un concept inspirat de nevoile actuale ale clienţilor noştri şi perfect adaptate acestora. Am obţinut astfel o funcţionalitate mult îmbunătăţită a magazinului şi am îmbogăţit şi sortimentul de produse cu peste 1.000 de articole", a declarat, într-un comunicat, Filip Cristescu, directorul de operaţiuni al Billa România.

Odată cu remodelările au fost operate modificări şi la împărţirea spaţiului interior al magazinelor, în zona de fresh şi cea de dry food.

"Aproape 45% din cifra de afaceri a Billa România este reprezentată de vânzarea produselor proaspete. Prin aceste investiţii, dar şi prin lărgirea gamei de produse de acest tip, ne aşteptăm la o creştere generală a vânzărilor în perioada imediat următoare", a adăugat Cristescu.

O altă noutate pentru magazinele Billa o reprezintă vitrina pentru peşte proaspăt.

Billa România este membră a grupului Rewe International AG şi operează o reţea de 55 de magazine.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici