BLACK FRIDAY 2012 la eMAG. De ce nu s-a anunţat ora de începere pentru VINEREA NEAGRĂ

Oficialii eMAG au explicat pe blogul oficial al companiei de ce au preferat să ţină secret ora de începere a campaniei BLACK FRIDAY 2012.

Urmărește
7413 afișări
Imaginea articolului BLACK FRIDAY 2012 la eMAG. De ce nu s-a anunţat ora de începere pentru VINEREA NEAGRĂ

BLACK FRIDAY la eMAG. De ce nu s-a anunţat ora de începere pentru VINEREA NEAGRĂ

Aţi intrebat mulţi dintre voi de ce nu am anunţat ora de începere, deşi anul trecut am pornit la ora 5.

Explicaţia este simplă – din studiile făcute şi din activitatea online de săptămâna trecută am estimat un trafic record, mult peste anul trecut. Aşa a şi fost  - de trei ori mai mare, dacă ne referim la numărul de vizitatori simultani. În online atât volumul de trafic e important cât şi distribuţia lui în timp, astfel încât concentrarea la oră fixă a sute de mii de vizitatori este fatală pentru cele mai redutabile servere.

Deşi ne-am pregătit foarte bine, ca dovada că după depăşirea varfului, serverele au răspuns instantaneu în peste 95% din timp, am avut o perioadă de 20 de minute în care nu am fost online. Dacă am fi anunţat ora exactă, probabil că perioada de cădere ar fi fost mai mare şi revenirea mult mai dificilă”, explică Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare eMAG.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici