BLACK FRIDAY 2013: Domo, emag.ro, evomag.ro şi F64, vânzări de peste 80 milioane lei în primele 12 ore ale campaniei

Magazinele online emag.ro, evomag.ro, F64 Studio şi retailerul Domo au înregistrat, în primele 12 ore ale campaniei de reduceri Black Friday, vânzări de peste 80 milioane de lei, conform datelor anunţate de companii.

Urmărește
5215 afișări
Imaginea articolului BLACK FRIDAY 2013: Domo, emag.ro, evomag.ro şi F64, vânzări de peste 80 milioane lei în primele 12 ore ale campaniei

BLACK FRIDAY 2013: Domo, emag.ro, evomag.ro şi F64, vânzări de peste 80 milioane lei în primele 12 ore ale campaniei (Imagine:Cristiana Sabau/Mediafax Foto)

În cazul emag.ro, cel mai mare magazin online electroIT, vânzările au atins la ora 12.00 suma de 55 de milioane de lei, reprezentând contravaloarea a 100.000 de comenzi.

F64 Studio a vândut peste 7.200 de produse în valoare de peste peste un milion de euro.

Lista magazinelor participante la BLACK FRIDAY România 2013

"Până la ora 12.00, F64 a înregistrat comenzi în valoare totală de peste 1 milion de euro. Prima comandă a ajuns la client în 40 de minute după efectuarea acesteia, mai exact la ora 00:40. Au fost cumpărate 10 produse/minut, iar după 12 ore de campanie, peste 7.200 de produse au fost vândute. În acest ritm, F64 se pregăteşte pentru o suplimentare de stocuri", se spune într-un comunicat al F64 Studio.

Categoriile cele mai vândute au fost, ca şi în campania din 2912, aparatele DSLR, aparatele compacte şi mirrorless, precum şi obiectivele şi bliţurile dedicate.

La evomag.ro au fost comandate 10.360 de produse, în valoare de peste 11,1 milioane de euro.

Retailerul spune că s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, în conditiile în care acesta a fost suplimentat.

Black Friday a debutat la Domo cu vânzări de patru milioane de euro, înregistrate până la ora 12.00 în cele 97 de magazine din reţeaua Domo Retail.

Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vânzările până la ora 12.00 au depăşit aşteptările, clienţii achiziţionând peste 6.000 de televizoare.

"Deşi s-au epuizat stocurile pentru anumite modele, Domo continuă promoţiile prin suplimentarea ofertei de Black Friday cu noi produse la preţuri reduse, pentru a răspunde interesului crescut pentru această categorie", se arată într-un comunicat al Domo Retail.

Categoria electrocasnicelor mari şi mici a depăşit 10.000 de bucăţi vândute până la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de maşini de spălat, peste 1.500 de aparate frigorifice şi peste 3.000 de aspiratoare.

Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se află în topul vânzărilor, cu peste 3.500 de unităţi până la ora 12.00.

La Domo, Black Friday durează o săptămână, ofertele continuând până pe 28 noiembrie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici