Majoritatea retailerilor din România au organizat Black Friday 2013 în perioada 22 – 24 noiembrie. Sunt însă şi magazine care continuă reducerile până pe 29 noiembrie, data tradiţională pentru Black Friday. De altfel, la multe magazine reducerile sunt valabile până pe 1 decembrie
Lidl organizează Black Friday pentru produse nonalimentare pe 29 noiembrie. Acestea vor avea reduceri de minim 50%.
Reducerile continuă şi în magazinul online al Orange, până pe data de 1 decembrie. Compania a anunţat că în fiecare zi introduce în ofertă produse noi.
Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa organizează în acest an primul Black Friday şi dedică trei zile reducerilor în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie. Reducerile vor ajunge până la 50%.
Lista magazinelor participante la BLACK FRIDAY România 2013
Magazine cu produse IT:
Magazine cu electrocasnice:
Magazine de fashion, încălţăminte şi accessorii:
Magazine de cărţi:
Magazine cu jucării şi articole pentru copii:
Cadouri:
Concerte:
BILETOO.ro
BLT.ro
Probleme au existat în ultimii doi ani pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregătite în ceea ce priveşte stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au întâmpinat dificultăţi în plasarea comenzilor, dar şi în fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi învinşi deoarece numărul mare de comenzi plasate a făcut ca serverele acestora să cadă, ceea ce a dus la pierderea clienţilor şi evident a unor sume consistente de bani.
REDUCERI BLACK FRIDAY:
În esenţă BLACK FRIDAY este o cursă pentru vânzător, care trebuie să îşi vândă produsele aflate sub PROMOŢIE în timp util, dar şi pentru cumpărător, care trebuie să îşi aleagă cu grijă bunurile dorite. Oricine a cumpărat produse de VINEREA NEAGRĂ ştie din proprie experienţă că răbdarea în această zi este o virtute, iar o bună planificare şi nervi de oţel pot fi calităţi răsplătite cu achiziţionarea unor chilipiruri în singura zi din an în care oricine poate pleca acasă fericit, dar şi cu bani în buzunare.
Originea BLACK FRIDAY
BLACK FRIDAY este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.