- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Black Friday 2019. Fashion Days a dat startul reducerilor de "Vinerea Neagră". Ceas Armani, redus cu 59%
Fashion Days a dat startul miercuri dimineaţă reducerilor de Black Friday 2019. Retailerul online mizează pe vânzarea a 330.000 de produse, cu aproape 30% mai multe ca în 2018
Black Friday 2019. Fashion Days a dat startul reducerilor de Black Friday. Cât durează
Fashion Days oferă, cu ocazia evenimentului Black Friday, reduceri de până la 80% pentru o gamă largă de haine şi accesorii, inclusiv produse din categoria premium.
Spre exemplu un model de ceas Furla pentru femei redus cu 61% sau o geantă a aceluiaşi brand Furla redusă cu 40%, un model de ghetele de iarnă marca UGG, colecţia nouă, redus cu 39%, cizme Polo Ralph Lauren, reduse cu 41% sau un ceas Emporio Armani redus cu 59%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
După anularea alegerilor și suspendarea dreptului TĂU la vot, mai crezi în statul român democratic? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Vladimir Putin, la conferinţa anuală de presă: Occidentul poate să încerce capabilităţile rachetei Oreşnik prin alegerea unei ţinte în Kiev şi folosirea sistemelor antiaeriene. Liderul rus critică dislocarea THAAD în România
-
Leul a început să se deprecieze la cotaţiile interbancare. BNR anunţă un curs neclintit
-
Restricţii de trafic în Capitală pentru manifestările dedicate comemorării Revoluţiei din 1989
Pentru bărbaţi, Fashion Days scoate la ofertă un ceas Hugo Boss, redus cu 67%, jachetă slim fit Tommy Hilfiger, redusă cu 55%, model de pantofi sport de piele, Versace Collection, redus cu 67% sau o geacă 2in1 cu glugă ajustabilă, Scotch & Soda, redusă cu 31%.
De Black Friday 2019, Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, estimează că va înregistra vânzări de 63 milioane lei în cele 3 zile de reduceri (13-15 noiembrie), cu peste 65% mai mult decât în 2018 şi estimează ca va atrage un număr de 120.000 clienţi, din care 40.000-50.000 vor fi clienţi noi.
„Faţă de acum 2-3 ani, Black Friday de anul acesta este axat mult mai mult pe produse premium, mai scumpe, la care reducerile vor fi de 50-60%. Clienţii simt că au făcut un deal bun când plătesc 400 de lei spre exemplu în loc de 700 lei, nu 40 de lei în loc de 70 lei“, a explicat Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, pentru ZF.ro.
Acesta a explicat care sunt tendinţele de consum: „Oamenii preferă tot mai mult să cumpere mai puţine produse, dar mai scumpe, de calitate, în loc de mai multe produse mai ieftine care se deteriorează mai repede.“
Bugetul mediu alocat de români pentru Black Friday 2019 este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent, potrivit unei analize Fashion Days.
Magazinul pune la vânzare 1,5 milioane de produse pentru acest sezon în valoare de 175 de milioane de lei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO