- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Black Friday 2019. Fashion Days a dat startul reducerilor de "Vinerea Neagră". Ceas Armani, redus cu 59%
Fashion Days a dat startul miercuri dimineaţă reducerilor de Black Friday 2019. Retailerul online mizează pe vânzarea a 330.000 de produse, cu aproape 30% mai multe ca în 2018
Black Friday 2019. Fashion Days a dat startul reducerilor de Black Friday. Cât durează
Fashion Days oferă, cu ocazia evenimentului Black Friday, reduceri de până la 80% pentru o gamă largă de haine şi accesorii, inclusiv produse din categoria premium.
Spre exemplu un model de ceas Furla pentru femei redus cu 61% sau o geantă a aceluiaşi brand Furla redusă cu 40%, un model de ghetele de iarnă marca UGG, colecţia nouă, redus cu 39%, cizme Polo Ralph Lauren, reduse cu 41% sau un ceas Emporio Armani redus cu 59%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Pentru bărbaţi, Fashion Days scoate la ofertă un ceas Hugo Boss, redus cu 67%, jachetă slim fit Tommy Hilfiger, redusă cu 55%, model de pantofi sport de piele, Versace Collection, redus cu 67% sau o geacă 2in1 cu glugă ajustabilă, Scotch & Soda, redusă cu 31%.
De Black Friday 2019, Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, estimează că va înregistra vânzări de 63 milioane lei în cele 3 zile de reduceri (13-15 noiembrie), cu peste 65% mai mult decât în 2018 şi estimează ca va atrage un număr de 120.000 clienţi, din care 40.000-50.000 vor fi clienţi noi.
„Faţă de acum 2-3 ani, Black Friday de anul acesta este axat mult mai mult pe produse premium, mai scumpe, la care reducerile vor fi de 50-60%. Clienţii simt că au făcut un deal bun când plătesc 400 de lei spre exemplu în loc de 700 lei, nu 40 de lei în loc de 70 lei“, a explicat Robert Berza, CEO-ul Fashion Days, pentru ZF.ro.
Acesta a explicat care sunt tendinţele de consum: „Oamenii preferă tot mai mult să cumpere mai puţine produse, dar mai scumpe, de calitate, în loc de mai multe produse mai ieftine care se deteriorează mai repede.“
Bugetul mediu alocat de români pentru Black Friday 2019 este de 2.048 de lei, cu 100 de lei mai mare decât în anul precedent, potrivit unei analize Fashion Days.
Magazinul pune la vânzare 1,5 milioane de produse pentru acest sezon în valoare de 175 de milioane de lei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO