Blue Air şi Tarom au semnat două parteneriate, în caz de întârzieri şi de eliminare a unor formalităţi

În calitate de membre ale Asociaţiei Internaţionale de Transport Aerian (IATA), Blue Air şi Tarom au semnat două parteneriate privind protecţia pasagerilor în caz de întârzieri şi eliminarea formalităţilor de check-in a bagajelor de cală pentru zborurile cu escală operate de ambele companii.

Urmărește
295 afișări
Imaginea articolului Blue Air şi Tarom au semnat două parteneriate, în caz de întârzieri şi de eliminare a unor formalităţi

Blue Air şi Tarom au semnat două parteneriate, în caz de întârzieri şi de eliminare a unor formalităţi

Primul parteneriat între Blue Air şi Tarom face referire la protecţia pasagerilor în caz de întârziere a cursei. Pe rutele comune şi în limita locurilor disponibile la bord, fiecare companie se angajează să accepte biletele de călătorie ale pasagerilor partenerului şi transportul acestora la destinaţia aleasă. Acest acord are la bază rezoluţia IATA 735 attachment A, B, C.

Aceste companii româneşti de transport aerian au mai semnat acordul Through check in, prin care cu un singur bilet de călătorie, pasagerii vor putea face transferul automat al bagajelor de cală, fără a mai fi necesare alte formalităţi suplimentare. Acest acord se bazează pe rezoluţia IATA 780 Attachment A, Article 3.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici