Fabrica de la Leipzig, unde este asamblat modelul, şi-a intensificat activitatea în ultimele săptămâni şi va produce anual aproximativ 20.000 de modele, de aproape două ori mai mult faţă de prognoza iniţială de vânzări a BMW, potrivit Bloomberg.
BMW a lansat modelul i3 în luna noiembrie şi va introduce, din luna iunie a acestui an, modelul sport hibrid i8. Ambele automobile au caroseria din fibră de carbon, pentru reducerea greutăţii şi eficientizarea consumului.
Grupul german a anunţat, în luna februarie, că va inaugura o a doua hală de producţie la fabrica de fibră de carbon deţinută în joint venture cu SGL Carbon.
BMW a precizat, într-un comunicat citat de Bloomberg, că i3, disponibil la lansare numai în Europa, a fost introdus recent şi în Statele Unite, compania anticipând că SUA va fi cea mai mare piaţă pentru automobilul electric.
Acţiunile BMW au crescut cu 5,8% de la începutul anului, capitalizarea de piaţă a companiei urcând la 57,9 miliarde euro.
BMW estima, în luna octombrie a anului trecut, că va vinde în 2014 peste 10.000 de automobile i3, după un volum iniţial de comenzi pentru 11.000 de unităţi.
Audi, parte a grupului Volkswagen, dezvoltă variante hibrid ale modelelor existente de autoturisme, evitând pentru moment propulsia exclusiv pe bază de baterii având în vedere autonomia redusă a acestor sisteme. Totodată, Audi nu a investit masiv în producţia de fibră de carbon, limitând utilizarea mateiralului la marca de lux Lamborghini.