- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BMW îşi schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani
- BMW îşi schimbă logo-ul, pentru prima dată în ultimii 20 de ani.
- Compania a renunţat la efectul 3D.
- Aşadar, gigantul auto s-a întors la aspectul plat din 1963.
Sursa foto: Pixabay
Logo-ul anterior al BMW a debutat în 1997. Compania a avut şase logo-uri în istoria sa de 103 ani, toate în mare parte similare.
Noul logo păstrează emblema cu alb şi albastru, într-un cerc transparent, şi va fi folosit de companie în comunicare, inclusiv pe platformele sale sociale şi pe site.
BMW’s new logo - might take some getting used to.. pic.twitter.com/TDceX5M2T2
— Justin Sampson (@Justin_Sampson2) March 5, 2020ULTIMELE ȘTIRI
Moș Crăciun, eroul sărbătorii, are o fișă medicală impresionantă: obezitate, diabet și jet lag extrem
Oleksandr Usyk l-a învins pe Tyson Fury în revanşa din Arabia Saudită
Noul guvern. Iohannis a convocat partidele parlamentare la consultări / PSD, PNL, UDMR şi Grupul Minorităţilor Naţionale vor veni împreună la discuţii
Lovitură pentru TikTok. O ţară europeană interzice aplicaţia chineză / Şi în România au fost voci care au cerut suspendarea TikTok în urma alegerilor prezidenţiale
Imaginea are menirea de a „radia mai multă deschidere şi claritate”, spune Jans Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand, într-o declaraţie pe site-ul companiei.
Deşi noul logo a debutat conceptulelectric i4, un purtător de cuvânt a spus că nu există „planuri” pentru folosirea acestuia pe vehiculele produse în mod curent.
Fanii au speculat discul alb şi albastru reprezintă imaginea stilizată a unei elice, dar BMW a explicat că modelul reprezintă de fapt landul Bavaria, de unde provine compania. „Mitul elicei”, aşa cum l-a descris compania pe site-ul său web, provine din vechile reclame ale companiei care promovau motoare de avion.
Doug Sellers, directorul executiv de creaţie pentru firma de proiectare Siegel + Gale, a declarat pentru CNN Business că noul logo este o îmbunătăţire şi că este „mai deschis şi mai accesibil” pentru clienţii mai tineri.
BMW este al doilea producător auto german care vine cu un nou logi în ultimele şase luni. Volkswagen a lansat un logo plat la Salonul Auto de la Frankfurt, spunând că este „momentul potrivit pentru a face vizibilă noua atitudine a mărcii noastre”.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO