- Home
- Economic
- LONDRA, (12.02.2013, 15:39)
- Marius Oncu
BMW se inspiră de la magazinele Apple: Ce concept a adoptat producătorul auto
Reţeaua de retail a Apple, care a contribuit alături de calitatea produselor la succesul producătorului iPhone şi iPad, a devenit sursă de inspiraţie şi pentru alte companii, ultima care a adoptat un concept al Apple Store fiind BMW.
Urmărește
891 afișări
BMW se inspiră de la magazinele Apple: Ce concept a adoptat producătorul auto (Imagine: AFP/ Mediafax Foto)
Producătorul german de maşini de lux a derulat teste la dealeri din Marea Britanie, iar acum introduce propria versiune a Apple "Genius Bar" în Europa, potivit portalului AdvertisingAge, preluat de Wall Street Journal.
Angajaţi ai "BMW Genius Everywhere", echipaţi cu iPad-uri şi pregătiţi special pentru a asista posibilii clienţi, vor furniza informaţii despre vehicule şi pachete de opţiuni, dar nu vor vinde maşini.
Specialiştii care vor consilia clienţii vor purta tricouri albe pe care va scrie "BMW Genius". Aceştia vor primi salariu şi nu comision din vânzări.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Protest AUR față de anularea alegerilor prezidențiale. Românii care mărșăluiesc pe străzile din București cer demisia lui Iohannis și reluarea turului 2
-
Milanovic, pe cale să câştige alegerile prezidenţiale din Croaţia, potrivit unui exit poll
-
Popularitatea lui Emmanuel Macron în rândul francezilor, în cădere liberă. Cea mai mică rată de aprobare din ultimii şase ani
-
Polonia susţine cererea lui Trump ca ţările NATO să majoreze cheltuielile pentru apărare la 5% din PIB
Programul merge cel mai bine atunci când maşinile sunt comandate în funcţie de preferinţele clientului, a declarat Ian Robertson, membru în board-ul BMW pentru vânzări şi marketing.
Iniţial, dealerii europeni au fost îngrijoraţi de ceea ce au considerat a fi un cost suplimentar.
"Când înţeleg programul şi văd ce rezultate sunt posibile, este doar un cost minor. Multe companii spun: «Nu voi avea doar unul, voi avea trei», pentru că înţeleg ce rezultate pot înregistra şi văd cum creşte rata de satisfacţie a clienţilor", a spus el.
Un program pilot pentru "BMW Genius Everywhere" va fi lansat şi în SUA în acest an, urmând să fie introdus pentru întreaga reţea de dealeri anul următor.
Citește pe alephnews.ro: Incendiile din Los Angeles fac prăpăd. Ioan Alex povestește despre focurile devastatoare de la fața locului
Citește pe www.zf.ro: Restructurarea este cuvântul de ordine în 2025, iar IT-iştii sunt primii pe listă. De la prosecco la birou şi salarii de mii de euro acum corporatiştii vor trebui să înfrunte realitatea tăierilor de salarii şi concedierilor VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Senzori pentru albine și ciuperci ca materiale de construcție: Care sunt inovațiile care vor remodela viața în 2025
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum arată iadul, porivit unui bărbat care a murit timp de 3 minute. Ce a văzut: 'Extrem de...
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe