- Home
- Economic
- FRANKFURT, (12.06.2012, 16:32)
- Anca Dumitrescu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BMW şi Mercedes curtează bloggerii pentru creşterea expunerii publice şi a veniturilor
BMW, Mercedes şi alţi producători de automobile de lux îşi intensifică eforturile de atragere a bloggerilor pentru creşterea expunerii la posibilii cumpărători la care nu pot ajunge prin intermediul reclamelor din presa scrisă şi televiziune.
Urmărește
298 afișări
BMW şi Mercedes curtează bloggerii pentru creşterea expunerii publice şi a veniturilor (Imagine: Razvan Chirita/Mediafax Foto)
"Dacă demonstrezi Lamborghini sau Ferrari că poţi atrage 1 milion de vizualizări pentru o postare video sunt mai mult decât fericiţi să îţi împrumute o maşină. Media tradiţională dispune încă de o expunere largă, dar lucrurile se schimbă rapid", a declarat Adnan Ebrahim, care administrează site-ul CarThrottle.com din Londra.
Ebrahim a scris articole despre maşini pe blog pe tot parcursul studenţiei, până când a fost contactat de Volvo Cars, care l-a invitat la un test drive. Hobby-ul său s-a transformat într-o slujbă full-time, producătorii de maşini de lux căutând să se promoveze în faţa unor noi cumpărători, relatează Bloomberg.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Comentariile de pe bloguri şi Twitter influenţează designul maşinilor şi estimările de vânzări.
BMW a anunţat că a înregistrat o majorare a veniturilor cu 88 de milioane de euro pentru gama BMW Serie 1 prin atragerea clienţilor numai printr-o campanie online.
"Este în mod special important pentru producătorii de automobile de lux să construiască un ataşament emoţional pentru brandurile lor. Web-ul este locul generaţiei tinere, dar Generaţia Y ajunge acum la o vârstă la care îşi poate permite maşini de lux", a declarat Stefan Bratzel, director al Centrului pentru Management Auto la Universitatea pentru Ştiinţe Aplicate din Bergisch, Gladbach, Germania.
Cheltuielile pentru publicitate online ale producătorilor auto din Statele Unite ar putea creşte cu 57%, la 1,4 miliarde de dolari, până în 2016, anticipează firma de consultanţă BIA/Kelsey din Virginia. În schimb, cheltuielile totale pentru publicitate ale companiilor auto vor creşte cu numai 8,2%, la 10,6 miliarde de dolari.
Investiţiile mai mari în publicitatea online reflectă concurenţa în creştere, în special pe segmentul vehiculelor de lux, unde Merceds şi Audi au promis să devanseze BMW, liderul pieţei de profil, până la sfârşitul acestui deceniu. BMW se foloseşte de Internet pentru păstrarea distanţei faţă de concurenţă, atribuind majorarea producţiei coupe-ului BMW Serie 1 M cu 68% promovării online.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe