- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BMW va lansa în România limuzina de lux Seria 7 la sfârşitul anului
BMW Group România, reprezentanţa oficială a grupului german pe plan local, va lansa a cincea generaţie a limuzinei de lux Seria 7 la sfârşitul lunii noiembrie sau începutul lunii decembrie, modelul fiind disponibil cu două motoare pe benzină şi cu unul diesel.
BMW va lansa în România limuzina de lux Seria 7 la sfârşitul anului (Imagine: Mediafax/AFP)
Modelul va putea fi cumpărat şi în versiunea de caroserie cu ampatament mărit cu 140 de milimetri faţă de standard, au declarat, vineri, agenţiei MEDIAFAX, oficialii BMW.
Vârful de gamă de la BMW, Seria 7, va îngloba tehnologii noi şi îmbunătăţite faţă de cele prezente pe generaţia precedentă. Printre acestea se numără un nou sistem night vision - care avertizează şoferul, noaptea, asupra prezenţei oamenilor pe şosea. De asemenea, Seria 7 va oferi sistemul ConnectedDrive, care oferă utilizatorului acces la Internet direct de pe monitorul aflat în habitaclu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu rămâne Premierul României
-
Moşteanu: USR nu va vota guvernul Ciolacu 2
-
Promisiuni: Guvernul Ciolacu 2 vrea să majoreze contribuţia la Pilonul II de pensii private de la 4,75% la 6% în patru ani şi să majoreze suma deductibilă pentru Pilonul III
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
De asemenea, automobilul este construit pentru a avea o greutate cât mai redusă, BMW utilizând oţel multi-strat şi profile de oţel prelucrate la cald în structura caroseriei.
Acoperişul, uşile, capota motorului şi panourile laterale sunt realizate din aluminiu, având avantajul unei greutăţi reduse.
Cel mai mare motor pe benzină, 750i, cu opt cilindri în V, are o capacitate cilindrică de 4,4 litri, care dezvoltă 407 Cai Putere (CP) între 5.500 şi 6.400 de rotaţii pe minut. Maşina oferă un cuplu maxim de 600 Newton metri (Nm) între 1.700 şi 4.500 de rotaţii pe minut, accelerarea de la 0 la 100 de kilometri pe oră făcându-se în 5,2 secunde.
Viteza maximă este de 250 de kilometri pe oră, consumul mediu anunţat de BMW este de 11,4 litri la o sută de kilometri parcurşi, iar emisiile de dioxid de carbon sunt de 266 de grame pe kilometru.
Cealaltă motorizare pe benzină, 740i, dezvoltă 326 CP la 5.800 de rotaţii pe minut, dintr-un motor cu şase cilindri, cu o capacitate de 3 litri. Acest motor are un cuplu de 450 Nm între 1.500 şi 4.500 rotaţii pe minut, acceleraţia de la 0 la 100 de kilometri pe oră realizându-se în 5,9 secunde.
Viteza maximă este tot de 250 de kilometri pe oră, iar emisiile de dioxid de carbon totalizează 232 de grame pe kilometru.
Motorul diesel, de 3 litri, cu şase cilindri, dezvoltă 245 CP la 4.000 de rotaţii pe minut şi un cuplu de 540 Nm între 1.750 şi 3.000 de rotaţii pe minut. Cu acest motor, maşina accelerează până la 100 de kilometri în 7,2 secunde. Consumul mediu al lui 730d este de 7,2 litri la o sută de kilometri parcurşi, iar emisiile de dioxid de carbon înregistrează valoarea de 192 de grame pe kilometru.
Varianta cu ampatament mărit va fi disponibilă doar cu motoarele pe benzină, numele modelului având în componenţă litera "L" (740Li şi 750Li) de la cuvântul "long" (lung, n.r.) din limba engleză.
BMW a vândut peste 1,2 milioane de maşini Seria 7, de la lansarea primei generaţii, în 1977, şi până în prezent.
Concurenţii BMW Seria 7 sunt Audi A8 şi Mercedes Clasa S.
În România s-au vândut anul trecut 47 de maşini BMW Seria 7, în timp ce în 2006 se vânduseră aproape 70.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.