- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BMW X5 în topul preferinţelor cumpărătorilor de BMW din România
Vânzările mărcilor BMW şi Mini pe piaţa românească au crescut în luna ianuarie a acestui an cu 154%, faţă de prima lună din 2007, la 198 de unităţi, potrivit datelor furnizate joi, agenţiei MEDIAFAX, de către reprezentanţa BMW Group în România.
BMW X5 în topul preferinţelor cumpărătorilor de BMW din România
Dintre cele 198 de automobile comercializate, 185 au fost BMW, în creştere de la 68 de unităţi faţă de ianuarie 2007, iar restul de 13 maşini au fost marca Mini, în creştere de la 10 exemplare în prima lună a anului trecut.
Cel mai bine vândut model BMW pe piaţa locală a fost SUV-ul (Sports Utility Vehicle) X5 (90 de unităţi), urmat de Seria 3 (49 maşini) şi de SUV-ul compact X3, pentru care au fost 17 cereri.
Vânzările BMW pe piaţa românească au crescut anul trecut cu 65%, la 2.727 de unităţi, cel mai bine vândut model fiind X5, cu 809 unităţi, în urcare cu 149%, pe locul al doilea s-a clasat Seria 3, cu 746 livrări şi o creştere de 92,3%, iar pe locul al treilea a fost BMW X3, cu 473 unităţi şi o creştere de 20%. De asemenea BMW Group a comercializat anul trecut 195 automobile Mini pe piaţa locală, dublu faţă anul 2006.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Pe plan mondial, pentru BMW Group, anul 2007 a fost cel mai bun pentru toate cele trei mărci din portofoliu, BMW, Mini şi Rolls-Royce. În total au fost livrate 1.500.678 automobile, anul trecut, faţă de 1.373.970 în 2006. Pentru marca BMW, vânzările au atins 1.276.793 unităţi, depăşind nivelul cu 7,7% nivelul atins anul trecut (1.185.088 maşini).
Mini a înregistrat de asemenea o creştere de 18,5%, de la 188.077 unităţi în 2006, la 222.875 automobile anul trecut.
Vânzările Rolls-Royce Motor Cars au crescut de asemenea anul trecut cu 25,5%, totalizând 1.010 automobile livrate, faţă de 805 unităţi în 2006. Anul 2007 a însemnat pentru Rolls-Royce primul an din istorie când a depăşit pragul de 1.000 de unităţi.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO