Boagiu: Ani în şir, CFR a fost copilul neiubit şi nedorit în interiorul Ministerului Transporturilor

Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, spune că infrastructura de cale ferată va intra într-un amplu proces de modernizare după ce, în opinia sa, Compania Naţională de Căi Ferate a fost, în ultimii ani, "copilul neiubit şi nedorit în interiorul Ministerului Transporturilor".

Urmărește
300 afișări
Imaginea articolului Boagiu: Ani în şir, CFR a fost copilul neiubit şi nedorit în interiorul Ministerului Transporturilor

Boagiu: Ani în şir, CFR a fost copilul neiubit şi nedorit în interiorul Ministerului Transporturilor (Imagine: Ciprian Sterian/Mediafax Foto)

Prezentă, sâmbătă, la Vaslui, ministrul Anca Boagiu a declarat că, până la sfârşitul anului, îşi doreşte ca ministerul pe care-l coordonează să semneze contracte în valoare de 2,3 miliarde euro pentru modernizarea infrastructurii feroviare din România, licitaţiile pentru atribuirea lucrărilor fiind deja lansate.

"Vom acorda o atenţie deosebită construirii şi modernizării infrastructurii de cale ferată de pe coridoarele feroviare. Sunt lansate deja cea mai mare parte a licitaţiilor pentru contracte în valoare de 2,3 miliarde euro. Ambiţia pe care ministerul o are, prin companiile din subordine, este ca majoritatea contractelor să fie semnate până la sfârşitul acestui an pentru a putea intra în modernizare şi cu calea ferată. Din nefericire, CFR a fost ani în şir copilul neiubit şi nedorit în interiorul ministerului. Astăzi a intrat în familia transporturilor şi sper să se simtă atât în interiorul companiilor, cât şi în afară", a declarat ministrul Anca Boagiu.

Anca Boagiu a fost prezentă, sâmbătă, în judeţul Vaslui, pentru a vedea care este stadiul lucrărilor de reabilitare a drumului naţional DN 24, de la limita judeţului Galaţi şi până la ieşirea din ţară, respectiv Vama Albiţa. Ministrul Transporturilor s-a arătat mulţumit de ritmul cu care se derulează acestea, în condiţiile în care, în aproape şase luni, s-au realizat aproximativ două treimi din lucrări, deşi termenul de execuţie este de aproape doi ani. Reabilitarea celor 101,8 kilometri va costa 279 milioane lei, din care 68 la sută este finanţare nerambursabilă din partea Uniunii Europene.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici