Boc: Orice investiţie în turism este o investiţie în promovarea României

Premierul Emil Boc a afirmat, vineri, întrebat de un jurnalist cum comentează faptul că Ministerul Turismului a alocat 200.000 de euro, fără licitaţie, unei emisiuni difuzate de Realitatea TV în care sigla ministerului apare câteva secunde, că România are nevoie să fie promovată.

Urmărește
26 afișări
Imaginea articolului Boc: Orice investiţie în turism este o investiţie în promovarea României

Boc: Orice investiţie în turism este o investiţie în promovarea României (Imagine: Mediafax Foto)

Premierul Emil Boc a fost întrebat, într-o conferinţă de presă susţinută la Timişoara, cum comentează faptul că Ministerul Turismului a alocat 200.000 de euro, fără licitaţie, unei emisiuni difuzate de Realitatea TV în care sigla ministerului apare doar câteva secunde.

Premierul a răspuns că, în opinia sa, România are nevoie să fie promovată.

"Eu cred că România are nevoie să fie promovată. Eu văd pe toate televiziunile cum se face reclamă «Haideţi în Grecia», «Haideţi în Malta», «Haideţi în Turcia», dar nu am văzut niciodată să se vorbească «Haideţi şi în România», să comunicăm ceea ce avem de comunicat şi cred că avem foarte multe lucruri frumoase care nu sunt semnalate. Deci cred că orice investiţie în turism este o investiţie în promovarea României", a spus Boc.

Când jurnalistul l-a întrebat dacă legile în România nu ar trebui respectate şi nu ar fi trebuit organizată o licitaţie pentru acordarea acestui contract, premierul a răspuns: "Legile nu se discută, eu vorbesc de principiu".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici