- Home
- Economic
- SEATTLE, (07.03.2013, 20:00)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea bateriilor cu litiu-ion
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea calităţii bateriilor cu litiu-ion destinate avioanelor 787 Dreamliner şi a intensificat verificările în urma recomandărilor făcute de aceştia.
Urmărește
363 afișări
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea bateriilor cu litiu-ion (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Constructorul american de aeronave a solicitat sprijinul Ford Motor, General Motors, General Electric, Unitet Technologies şi altor companii, după ce defectarea bateriilor unora dintre avioanele 787 a dus la consemnarea la sol a tuturor acestor aparate, pe 16 ianuarie, au declarat mai multe persoane apropiate situaţiei, relatează Bloomberg.
Producătorul japonez al bateriilor, GS Yuasa, a dublat numărul testelor de calitate, la recomandarea unei comisii înfiinţate de Boeing, formată din reprezentanţi ai unora dintre companiile contactate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană
-
Donald Trump a avut prima întâlnire cu preşedintele unei ţări după ce a obţinut victoria la alegerile din SUA
-
Muncă gratis. Elon Musk le cere „revoluţionarilor cu IQ ridicat” să se alăture noului proiect al lui Trump fără a fi plătiţi
-
Avioanele de luptă ale britanicilor au monitorizat aeronave militare ruseşti lângă Marea Britanie
Remedierea deficienţelor bateriilor este esenţială pentru ca avioanele 787 să îşi reia zborurile. Găsirea unei soluţii rapide este de asemenea esenţială, întrucât Boeing poate fi penalizată de cele opt companii aeriene care operează aeronavele consemnate, precum şi de cele ale căror livrări au fost amânate.
Comisia, din care mai fac parte reprezentanţi ai Boeing, GS Yuasa şi Thales, a identificat îmbunătăţiri care pot fi aduse bateriilor, dar şi instalaţiilor avionului, urmând să existe mai multe straturi de protecţie.
Reprezentanţii companiilor auto în comisia formată de Boeing au analizat protocolul de testare şi au fost surprinşi de faptul că peste 90% din baterii au trecut controlul de calitate. Doua dintre surse au arătat că în industria vehiculelor electrice acest procent este de circa 60%.
Un purtător de cuvânt al companiei japoneze GS Yuasa a refuzat să comenteze.
Comisia pentru siguranţa transporturilor din Japonia a anunţat în această săptămână că a finalizat testarea bateriilor fabricate de GS Yuasa şi nu a constatat nimic neobişnuit.
Reprezentanţii Ford şi GM au refuzat să comenteze despre asistenţa acordată Boeing.
Directorul general al Ford, Alan Mulally, a condus divizia de avioane comerciale a Boeing la jumătatea anilor 2000, în perioada în care Dreamliner era în faza de proiectare.
Boeing dublează pe de altă parte producţia de avioane 787, pentru a onora circa 840 de comenzi pentru avioanele de 207 milioane de dolari.
Compania instalează deja sisteme îmbunătăţite de fixare a bateriilor şi aşteaptă o decizie din partea Administraţiei Federale pentru Aviaţie din SUA.
Preşedintele diviziei de avioane comerciale a Boeing, Ray Conner, a prezentat un plan autorităţilor de reglementare, în februarie, care include separarea celulelor bateriilor, îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a acestora de către piloţi şi o casetă mai solidă în care să fie fixate, pentru evitarea unor incendii.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Sylvester Stallone îl numește pe Trump „al doilea George Washington” în discursul de introducere la Mar-a-Lago
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
S-a despărțit cuplul anului din tenisul mondial. Gestul rusoaicei Anna Kalinskaya, după ce Jannik Sinner a dat o declarație ciudată despre relația lor
PROSPORT.RO
Blat făcut de Prigoană și Mihaela?! Silviu nu era de fapt căsătorit, dar avea un 'contract de obligații' cu Mihaela, care nici măcar nu locuia cu el!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe