"Avem în vedere deschiderea unui nou magazin, pentru care luăm în considerare trei regiuni geografice. Pentru inaugurarea unui magazin Ikea este nevoie de circa 12-14 luni, aşa că este posibil să avem la sfârşitul anului viitor un al doilea magazin", a declarat Oprişan agenţiei MEDIAFAX.
Compania estimează pentru acest an vânzări mai mari decât planurile iniţiale de 40 milioane euro.
Ikea a lansat, miercuri, ediţia 2008 a catalogului de prezentare din România, pentru care a investit 1,3 milioane euro.
Catalogul a fost tipărit în 950.000 de exemplare şi cuprinde 3.000 din cele 7.000 de produse expuse în magazin. Acesta va fi distribuit în Bucureşti şi în împrejurimi, în perioada 20 august-9 septembrie, preţurile produselor urmând să fie valabile de la 1 septembrie.
Potrivit reprezentanţilor Ikea, preţurile produselor din noul catalog sunt cu aproximativ 12% mai mici decât cele actuale.
.