Bozo, producător român de detergenţi: Bărbaţii comandă tot mai des produse de curăţenie. Cererea din partea lor a crescut cu 20%

Urmărește
195 afișări
Imaginea articolului Bozo, producător român de detergenţi: Bărbaţii comandă tot mai des produse de curăţenie. Cererea din partea lor a crescut cu 20%

Bărbaţii din România au devenit tot mai interesaţi de gospodărie şi, implicit, de igienizarea locuinţei, fiind înregistrată o creştere de 20% a cererii pentru produse de curăţenie în casă din partea lor, arată un raport al Bozo.ro, producător român de soluţii de igienizare şi împrospătare a casei, prezent pe piaţă din 1995. Per total, numărul de comenzi online pentru produse specifice de curăţenie a crescut cu 30% în contextul pandemiei, trend care se menţine, potrivit companieii Bozo, cu fabrica şi laborator de cercetare în Râmnicu Vâlcea.

Astfel, bărbaţii care achiziţionează produse de curăţenie au între 16 şi 65 ani, au cel puţin studii medii şi locuiesc în mediul urban, cei mai mulţi în Râmnicu Vâlcea, Piteşti, Bucureşti, Iaşi, Craiova şi Cluj-Napoca.

Cele mai comandate produse de curăţenie de către bărbaţi sunt detergenţi de rufe sau vase, soluţii de curăţare pardoseli, soluţii de igienizare obiecte sanitare, degresanţi, anticalcar şi parfumuri fără alcool pentru cameră. Astfel, valoarea unei comenzi este între 50 şi 250 lei, cu vârfuri de 2.000 lei, potrivit producătorului Bozo.

"Observăm o schimbare semnificativă în comportamentul consumatorilor, unde bărbaţii din România devin tot mai implicaţi în activităţile de curăţenie şi menţinerea unei locuinţe curate. Deşi în continuare femeile, în proporţie de 60%, comandă cel mai des produse de igienizare, creşte numărul bărbaţilor interesaţi de acest tip de produse, atât pentru că şi în pandemie a fost deprins acest obicei, dar şi pentru că se împart tot mai clar responsabilităţile în cuplurile şi familii din România. Această tendinţă reflectă evoluţia rolurilor de gen în societate şi dorinţa tot mai mare a bărbaţilor de a contribui la gestionarea gospodăriei. În acelaşi timp, perioada pandemiei a favorizat foarte mult achiziţiile online, prin urmare a devenit o normalitate comandarea de detergenţi pentru rufe şi alte produse de igienă din mediul online, ceea ce în urmă cu câţiva ani erau produse specifice achiziţiei din magazinele fizice. Mai mult decât atât, românii sunt dependenţi de curăţenie, suntem un popor de oameni curaţi, iar detergenţii şi alte produse de igienizare au devenit printre cele mai căutate în mediul online", explică Gili Boruz, fondatorul companiei Bozo.

Compania de detergenţi Bozo obţine cea mai mare parte din vânzări prin magazinul online propriu şi restul prin prezenţa în supermarketuri, 70% dintre clienţi fiind persoane fizice.

Astfel, în segmentul B2B, care generează 30% dintre vânzări, cel mai des solicită produse de igienizare hotelurile, restaurantele, clădirile de birouri şi firmele de curăţenie, valoarea unei comenzi variind între 500 şi 2.000 lei.

Printre cele mai achiziţionate produse de către companii se află MaxiDetergent, un produs unic în Europa, creat la Râmnicu Vâlcea, care spală de la pavimente, lemn, inox, aluminiu, plastic  până la rufe albe şi colorate fără să deterioreze, dar şi produsele de curăţenie pentru baie, dezinfectanţi, săpunul lichid şi parfumurile pentru încăperi.

Fondată în 1995, Bozo este o companie producătoare de detergenţi, soluţii de iginienizare generală şi parfumuri pentru cameră, cu fabrică şi laborator de cercetare în Râmnicu Vâlcea. Compania produce şi comercializează soluţii de igienizare, având o gamă completă de completă de produse, printre care detergenţi, odorizanţi, balsamuri, degresanţi, detartranţi, soluţii anti-calcar, solutii anti-rugină, soluţii pentru geamuri, săpun lichid, înălbitori de rufe şi parfumuri ambientale.

 

 

 

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici