Brandul Kent la nivel mondial, pe mâinile unui român

Mihai Diaconu, şeful pe marketing al producatorului British American Tobacco South East Europe, a fost promovat recent brand manager al ţigărilor Kent la nivel global, poziţie din care va gestiona bugetul de promovare şi imaginea celei mai vândute mărci premium a companiei, care în 2008 a realizat vânzări estimate la 10-15 miliarde de euro (peste 3 miliarde de pachete) pe 70 de pieţe, potrivit "Ziarului Financiar".

Urmărește
255 afișări
Imaginea articolului Brandul Kent la nivel mondial, pe mâinile unui român

Brandul Kent la nivel mondial, pe mâinile unui român (Imagine din arhivă; Ionel Iancu/Mediafax Foto)

Diaconu are 40 de ani şi a fost promovat şi la începutul lui 2009, când a fost numit director al departamentului de marketing şi vânzări al British American Tobacco South East Europe de pe poziţia de Marketing & Sales Director la BAT România.

Citeşte mai multe despre Mihai Diaconu şi brand-ul Kent pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici