- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (11.06.2013, 13:41)
- Ovidiu Tempea
BRD a lansat un card Platinum pentru clienţii cu venituri de peste 7.000 lei pe lună
BRD-Groupe Societe Generale a lansat marţi cardul Platinum, sub sigla Mastercard, un produs premium destinat în principal clienţilor de private banking, care va fi disponibil pentru orice client cu venituri lunare de peste 7.000 lei.
Urmărește
2269 afișări
BRD a lansat un card Platinum pentru clienţii cu venituri de peste 7.000 lei pe lună (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Cardul este disponibil în trei variante, două de debit, în lei şi în valută, şi un card de credit exclusiv în lei. Cardul de credit are o perioadă de graţie de până la 60 de zile, iar suma maximă atât pentru overdraft, cât şi pentru cardul de credit este de 110.000 lei sau 25.000 euro.
Directorul comercial persoane fizice, Adrian Jantea, a arătat că, deşi este vorba despre un card premium, pentru care nu se califică toţi clienţii băncii, va fi duistribuit la ghişee, faţă de cardul Black, aflat de mai mult timp în oferta băncii, card exclusivist, comercializat "by invitation only".
Jantea a arătat că prima ţintă sunt cei peste 1.000 de clienţi de privat banking şi a adăugat că celălalt produs premium, Black, a fost comercializat doar pentru 10% din numărul clienţilor de privat banking, segment care oricum are un prag de intrare de peste 100.000 euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vlad Pascu a fost condamnat la 10 ani de închisoare pentru accidentul din 2 mai. În accident au murit doi tineri. Decizia nu este definitivă
-
Scandal între vecini în Capitală: Bătrân agresiv, imobilizat de poliţişti. Surse: Cel agresat ar fi David Popovici
-
WhatsApp spune că jurnaliştii şi membrii societăţii civile au fost ţinta unui spyware israelian
Costul anual de administrare al noului card este de 450 lei, sumă care acoperă majoritatea serviciilor, inclusiv asigurări de călătorie, acces la saloanele VIP de pe 600 de aeroporturi şi parteneriate cu diverse companii din România, în plus faţă de parteneriatele Mastercard.
Printre exemplele oferite de Elena Oprea, director marketing management produse, figurează parteneriatele cu Ana Hotels, Howard Johnson şi Continental.
Banca mizează şi pe design-ul noului card, realizat dintr-un plastic special, mai subţire şi cu o rezistenţă mai mare decât cardurile obişnuite, şi vrea să promoveze produsul ca un auxiliar pentru clienţi "cu prestigiu, rafinament şi eleganţă".
Totodată, cardul oferă standard şi plata contactless, piaţă unde BRD deţine 3.000 de terminale şi a emis deja peste 100.000 de carduri.
Oprea a explicat că pentru utilizarea la valoarea maximă a overdraftului sau a liniei de credit, DAE se plasează sub 20%.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Noua iubită a lui Bellingham e un model strălucitor, cu un trecut amoros bogat. A fost în relație cu actorul Michael B. Jordan
PROSPORT.RO
Produsul adorat de români în comunism care a reapărut în magazine. Costă doar 1.79 lei în Mega Image
CANCAN.RO
David Popovici a cerut ordin de PROTECȚIE după ce un vecin a vrut să-i dea foc la bolidul de 150.000 de euro!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe