BRD lansează un card bancar personalizabil

Groupe Societe Generale a lansat primul card bancar 100% personalizabil şi vrea să vândă peste 100.000 de unităţi.

Urmărește
178 afișări
Imaginea articolului BRD lansează un card bancar personalizabil

A la carte - cardul bancar personalizabil

"Vrem să vindem peste 100.000 de carduri "A la carte". Când am lansat o altă ediţie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, am obţinut un record mondial întrucât s-au vândut peste 500.000 de unităţi, dintre care 200.000 au fost clienţi noi. Aceea a fost o ediţie limitată, care a durat două luni", a explicat Popa, într-o conferinţă de presă.

Cardurile "A la carte" vor fi echipate cu cip şi emise atât sub sigla Visa, cât şi sub cea a MasterCard.

"Totul a pornit de la ideea că oamenilor le place să li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalităţii clientului, care are ocazia de a deţine un produs bancar unic şi 100% personalizat", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie şi marketing al BRD.

El consideră că românii au un apetit pentru personalizare, în contextul în care au personalităţi puternice şi sunt foarte ataşaţi de valorile tradiţionale, cum ar fi familia. Şi Popa a menţionat că, după un an 2009 dificil pentru toată lumea, banca a creat ceva nou care să trezească o emoţie în clienţi.

Fotografiile care vor fi utilizate pentru noul produs trebuie să respecte anumite exigenţe juridice referitoare la drepturile de autor şi la proprietatea intelectuală, utilizarea unor mărci înregistrate sau a unor imagini care conţin conotaţii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.

BRD este liderul pieţei de e-commerce, cu un volum procesat de peste 80 de milioane de euro în 2009 şi o cotă de piaţă de peste 90%. Banca are peste 2,2 milioane de carduri valide şi operează o reţea de peste 1.450 de bancomate şi 20.000 de terminale POS.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici