BRD refinanţează credite ipotecare în euro cu o dobândă Euribor plus marjă de 3 sau 3,5 puncte

BRD - Groupe Société Générale la lansat o ofertă promoţională pentru refinanţarea creditelor populaţiei, oferind pentru împrumuturile ipotecare în euro o dobândă variabilă calculată în funcţie de Euribor la 3 luni plus o marjă fixă de 3 sau 3,5 puncte, fără alte costuri de analiză sau evaluare.

Urmărește
60 afișări

Oferta lansată de BRD are costuri chiar sub cele solicitate de bănci în cadrul programului Prima Casă.

Potrivit unui comunicat al BRD, creditele denumite ReStart vor fi disponibile pe perioada campaniei promoţionale care se încheie pe 14 mai şi oferă posibilitatea refinanţării şi consolidării unor credite contractate la una sau mai multe bănci, indiferent de monedă.

Creditele Restart pot refinanţa toate tipurile de credite: imobiliare/ipotecare, de nevoi personale, auto, credite pentru achiziţionarea de bunuri de consum, carduri de credit sau descoperituri de cont.

Oferta propune costuri mult reduse faţă de standard: dobânzi mai mici, comisionul de analiză a dosarului este 0, iar costurile aferente evaluării sunt suportate de BRD.

Pentru creditele de nevoi personale în lei, dobânda de refinanţare este fixă, de 7%. La creditele de nevoi personale în euro, marja fixă adăugată la Euribor 3 luni este între 6 şi 7,5 puncte procentuale, în funcţie de durata creditului.

La refinanţarea creditelor de nevoi personale cu ipotecă în euro, dobânzile se calculează în funcţie de Euribor 3 luni, la care se adaugă o marjă de 3,5 sau 4 puncte procentuale, în funcţie de durata aleasă.

Pentru refinanţarea creditelor imobiliare/ipotecare, marja fixă adăugată la Euribor la 3 luni este de 3 sau 3,5 puncte procentuale, în funcţie de durata creditului şi valoarea avansului.

"Continuăm, prin lansarea acestei oferte, să oferim posibilităţi tot mai variate de finanţare la dobânzi atractive, urmărindu-ne în acelaşi timp strategia de a deveni prima opţiune pentru clienţii care îşi doresc un credit, oricare ar fi tipul acestuia", a spus Philippe Lelarge, Directorul executiv al Departamentului Strategie şi Marketing al BRD-Groupe Societe Generale.

BRD – Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. Banca are peste 2,5 milioane de clienţi şi operează o reţea de peste 930 de unităţi. BRD are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici