- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bucureştiul va fi promovat ca destinaţie pentru turiştii de afaceri
Principalele produse turistice care vor fi promovate în acest an de către autorităţile din domeniu vor fi turismul de afaceri şi vizitele de scurtă durată din Bucureşti şi alte oraşe importante, turismul cultural, cel balnear, Litoralul, geoturismul şi turismul rural şi sporturile de iarnă.
Bucureştiul va fi promovat ca destinaţie pentru turiştii de afaceri
"Bugetul alocat acţiunilor cuprinse în programul anual de marketing şi promovare turistică în anul 2008 este de aproximativ opt milioane de euro", se arată într-un comunicat al Ministerului pentru Comerţ, Turism, IMM şi Profesiuni Liberale, transmis marţi MEDIAFAX.
Principalele pieţe turistice pe care România va fi promovată sunt Germania, Italia, Franţa, Marea Britanie, Irlanda, SUA şi Canada, urmate de aşa numitele pieţe secundare - Ungaria, Israel, Austria, Spania, Belgia, Olanda şi Luxemburg.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk se implică tot mai mult în conflictele globale: După discuția cu Zelenski și Trump, miliardarul s-a întâlnit într-o locație secretă cu ambasadorul Iranului la ONU
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
-
Robert F. Kennedy Jr, ales de Trump pentru a conduce cea mai importantă agenţie de sănătate din SUA
O a treia categorie sunt pieţele de oportunitate: Polonia, Japonia, ţările nordice, Federaţia Rusă, Republica Moldova şi China.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO