- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bugetul MTI ar putea fi majorat pentru refacerea liniei feroviare Braşov-Podu Olt
Guvernul ar putea suplimenta bugetul pentru acest an al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) cu 7,5 milioane de lei pentru lucrări la linia de cale ferată Braşov-Podu Olt, afectată de ploi torenţiale în luna iulie.
Bugetul MTI ar putea fi majorat pentru refacerea liniei feroviare Braşov-Podu Olt (Imagine: Mediafax Foto)
"Fondurile prevăzute se utilizează pentru servicii de expertiză, proiectare şi executarea lucrărilor necesare redeschiderii circulaţiei trenurilor în zona podului de la kilometrul 99+396, de pe linia 205 Braşov-Podu Olt, afectată de calamităţile naturale produse în luna iulie 2009", se arată într-un proiect de hotărâre de Guvern, elaborat de MTI.
Suma va fi asigurată din Fondul de intervenţie aflat la dispoziţia Guvernului.
Ploiele torenţiale din prima decadă a lunii iulie au afectat infrastructura feroviară pe ruta Braşov-Podul Olt, astfel încât în prezent circulaţia este închisă între staţiile Arpaş-Porumbacu deorece aluviunile au deplasat o pilă a podului de la kilometrul 99.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Adrian Sârbu: Ştii cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot şi cauţi Trump pe buletin. Cu Nicu şi Marcel rămâne cum am stabilit
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Deschiderea circulaţiei pe ruta respectivă presupune trei etape, din care prima o reprezintă suplimentarea bugetului MTI cu 7,5 milioane de lei pentru achiziţionarea la pachet a serviciului de proiectare şi execuţie a lucrărilor de punere în siguranţă a tablierelor şi redeschiderea circulaţiei trenurilor cu restricţii de viteză.
Etapa a doua presupune asigurarea sursei de finanţare pentru refacerea pilei şi punerea în siguranţă a podului prin realizarea lucrărilor de apărare şi protecţie necesare în amonte şi aval de pod. Valoarea lucrărilor a fost estimată la 8,3 milioane de lei, fără TVA, suma urmând să fie cuprinsă în bugetul pe anul 2010 al CFR SA.
După asigurarea sursei financiare pentru etapa a doua MTI va efectua lucrările finale.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO