Bulgaria vrea să-şi schimbe brandul turistic
Actualul logo turistic al Bulgariei, trandafirul, va fi probabil schimbat în curând, după ce Ministerul Turismului a lansat un program estimat la 2,9 milioane leva (1,48 milioane euro) pentru crearea unui nou brand de ţară, urmând să fie analizate atât piaţa locală, cât şi cele rivale din regiune.
Bulgaria vrea să-şi schimbe brandul turistic
Programul va include o analiză pentru a determina dacă actualul logo turistic al Bulgariei este uşor de recunoscut şi dacă ar trebui schimbat, notează Novinite.
"Este esenţial pentru noi să înţelegem cum reacţionează clienţii noştri la imaginea brandului, adică la ceea ce văd - logo-ul, sloganul şi viziunea de ansamblu a produsului. Cel mai probabil va exista un nou slogan. Bulgaria trebuie să se identifice cu ceva unic, complet diferit de celelalte destinaţii", a afirmat Nikolai Iotovski, reprezentant al Ministerului Turismului, într-o conferinţă de presă.
Principalii rivali ai Bulgariei în sectorul turistic sunt România (prin turism cultural), Austria şi Italia (staţiuni pentru schi), respectiv Cipru (staţiuni pe litoral), notează Novinite.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO