Business Magazin: Românul care conduce din Elveţia o afacere de un milliard de euro

Materialul de copertă pe care Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, cu titlul "Miliardar în Elveţia", este dedicat expatului Horia Adrian, care conduce din ţara cantoanelor o afacere de un milliard de euro, operaţiunile Holcim pentru ţările emergente.

Urmărește
384 afișări
Imaginea articolului Business Magazin: Românul care conduce din Elveţia o afacere de un milliard de euro

Business Magazin: Românul care conduce din Elveţia o afacere de un milliard de euro

Astfel, din paginile noului număr al revistei Business Magazin, disponiblă doar în reţelele Inmedio şi Relay, cititorii pot afla cum a reuşit românul Horia Adrian să preia conducerea operaţiunilor din Europa emergentă ale celui mai mare grup elveţian din industria materialelor de construcţii, precum şi modul în care a evoluat numărul managerilor români care au dobândit poziţii de top în conducerea centrală a multinaţionalelor.

Horia Adrian, românul care coordonează de la Zürich un business total de un milliard de euro şi circa 6000 de angajaţi, se numară printre cei care au plecat din filialele locale ale multinaţionalelor pentru o carieră la nivel internaţional şi vorbeşte despre industria materialelor de construcţii la nivel global. Biografia executivului, traseul profesional, programul său zilnic de muncă şi modul în care reuşeşte să se adapteze călătoriilor aproape zilnice în cele nouă ţări sunt detaliate la secţiunea Cover Story a revistei.

Numărul lansat pe piaţă în 18 martie le oferă celor interesaţi ocazia să afle previziunile privind angajaţii din industria IT şi ce importanţă va avea în următorii ani departamentul de IT al unei companii. Cine este directorul trezoreriei UniCredit Ţiriac, traseul său profesional şi ce aleg să facă cei care au fost CEO în multinaţionale sau antreprenori, dar care şi-au dat seama că au nevoie de mai multă libertate, sunt alte subiecte din secţiunile revistei Bănci, respectiv Resurse Umane.

La secţiunea Aviaţie cititorii pot afla tendinţele pieţei de avioane low cost şi ce au raportat cele două companii aeriene care se încadrează la această categorie privind anul 2012. Studiul de caz dezvăluie cine are de câştigat din războiul dintre carnea de cal şi cea de vacă, iar la secţiunea Comerţ, pe baza infograficului comerţului modern românesc, sunt dezvăluite regulile nescrise din comerţul invizibil şi care sunt domeniile în care este cel mai uşor şi profitabil pentru a începe o afacere.

Secţiunea Special cuprinde samsarii de petrol, cereale sau metale la nivel mondial şi modul în care aceştia activează în piaţă, iar la rubrica dedicată comerţului online sunt prezentate sumele pe care le-au cheltuit românii pentru cupoanele de reduceri în 2012 şi cum arată unul dintre domeniile economice care încă mai înregistrează creşteri de cel puţin 30% de la un an la altul. În plus faţă de aceste subiecte de actualitate revista mai conţine analize şi comentarii, grupate în secţiunile: Securitatate - Cât se fură într-un minut; Turism - Havane, rom şi salsa.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici