Călătoriile româncelor în 2015: Excursii cu iz germanic, oriental şi latin

Româncelor le place să călătorească şi, anul trecut, acestea şi-au manifestat pasiunea pentru excursii cu iz germanic, alegând însă şi destinaţii cu parfum oriental şi latin, potrivit datelor furnizate de compania Tripsta.

Urmărește
607 afișări
Imaginea articolului Călătoriile româncelor în 2015: Excursii cu iz germanic, oriental şi latin

Călătoriile româncelor în 2015: Excursii cu iz germanic, oriental şi latin

Pasionate de călătorii, româncele au decis, anul trecut, să îşi petreacă vacanţele cu precădere în Germania, Italia şi Turcia. În plus, ele au mers şi în ţări precum Spania, Franţa, Austria, Marea Britanie, Grecia şi Cehia şi nu au exclus nici România de pe lista lor de destinaţii de vacanţă.

În ceea ce priveşte oraşele care au fost principalele destinaţii ale româncelor anul trecut, Berlinul a fost pe primul loc, urmat de Istanbul şi Viena. Lista destinaţiilor cu "vibe" germanic se mai află, în afară de Berlin şi Viena, şi Munchen. În acelaşi timp, moştenirea latină s-a făcut simţită şi în cadrul listelor de călătorii ale româncelor, care au ales şi destinaţii precum Roma, Barcelona şi Paris. Pe de altă parte, Atena şi Praga au fost şi ele destinaţii considerate de femeile române drept destinaţii interesante pentru vacanţă pe parcursul anului trecut.

Pe de altă parte, în 2015, româncele şi-au rezervat zborurile cu circa 40 de zile înainte de data plecării, alocând astfel cu o săptămână mai puţin planificării comparativ cu anul precedent. Atunci când vine vorba despre durata călătoriilor, femeile şi-au făcut aranjamente pentru vacanţe de 11 zile şi au utilizat pentru rezervări în principal computerele (89%) şi mai puţin dispozitivele mobile (11%), deşi utilizarea mobilelor a întregistrat o uşoară creştere comparativ cu 2014 (când ponderea rezervărilor făcute de femei de pe dispozitive mobile era de 9%).

De asemenea, femeile române au preferat să călătorească cu compania aeriană naţională Tarom, dar şi cu Air Berlin şi Wizzair. Pe lista liniilor aeriene preferate de călătoarele din România anul trecut s-au mai aflat Turkish Airlines, Lufthansa, Austrian Airlines, Alitalia, Blue Air, Ryanair şi Aegean Airlines. Tarom a fost pe primul loc în topul liniilor aeriene preferate de femei şi anul trecut, compania fiind urmată de Air France şi KLM, apoi de Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines, Aegean Airlines, Air Berlin, Alitalia şi Wizzair.

Valoarea medie a unui bilet de călătorie rezervat de românce în 2015 a fost de 260 de euro, în creştere de la 240 de euro, anul trecut. Cu toate acestea, unele dintre femei s-au dovedit grijulii atunci când vine vorba despre cheltuieli, plătind numai 20 de euro pentru zborul cu avionul. Pe de altă parte, au existat şi femei române pentru care comfortul călătoriei a contat mai mult decât cheltuielile şi care au plătit şi 3.700 de euro pentru a avea un zbor plăcut. Comparativ, în 2014, cel mai ieftin bilet achiziţionat de femei a costat 27 de euro şi cel mai scump - 1.300 de euro.

În 2005, doi antreprenori au lansat în Atena, Grecia, un start-up denumit iniţial Travelplanet24. În prezent, agenţia de turism online Tripsta este una dintre cele mai mari companii ale industriei de profil.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici