Campania de trecere la brandul "T": Agenţia Eventures şi Cosmote îşi dispută o aplicaţie de mobil

Aplicaţia Hai!, parte a campaniei de migrare a Romtelecom şi Cosmote la brandul "T", este revendicată de agenţia Eventures, care susţine că operatorul Cosmote a preluat fără drept această idee, în timp ce compania de telecomunicaţii spune că a achiziţionat aplicaţia de la un furnizor extern.

Urmărește
1783 afișări
Imaginea articolului Campania de trecere la brandul "T": Agenţia Eventures şi Cosmote îşi dispută o aplicaţie de mobil

Campania de trecere la brandul "T": Agenţia Eventures şi Cosmote îşi dispută o aplicaţie de mobil (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

Într-un punct de vedere remis MEDIAFAX, Eventures spune că, în primăvara anului 2013, s-a întâlnit pentru prima oară cu operatorul de telefonie mobilă Cosmote, în vederea încheierii unui parteneriat pentru dezvoltarea unei reţele de socializare, pe care Eventures o gândise şi concepuse cu câteva luni înainte şi pentru care căuta un partener.

"În acest sens, în data de 30 aprilie 2013, Eventures a transmis companiei Cosmote o prezentare detaliată privind conceptul proiectului şi a purtat o serie de discuţii cu reprezentanţii companiei de telecomunicaţii. Întrucât discuţiile nu au generat un răspuns de angajament din partea Cosmote, Eventures a dezvoltat mai departe ideea cu fonduri şi resurse proprii, sub denumirea de myprojekts şi lansând-o în noiembrie 2013 pe www.myprojekts.com", se mai spune în punctul de vedere remis de reprezentanţii agenţiei Eventures.

Aceştia susţin că, în data de 29 august 2014, Cosmote a lansat, "în cadrul campaniei de promovare a rebranding-ului său sub umbrela Telekom, aplicaţia Hai! - o aplicaţie de mobil identică din punct de vedere concept, funcţionalitate şi scop cu ideea prezentată de către Eventures în luna aprilie a anului 2013".

Potrivit acestora, "myprojekts se află în acest moment într-o situaţie extrem de delicată: în primul rând din cauza investiţiilor însemnate care s-au făcut până în prezent pentru realizarea platformei, iar în al doilea rând în raport cu viitorii parteneri şi investitori din SUA şi Marea Britanie, cu care reprezentanţii companiei au purtat discuţii pentru dezvoltarea şi lansarea reţelei la nivel internaţional".

De asemenea, Eventures precizează că a notificat compania Cosmote printr-o scrisoare oficială, însă nu a primit niciun răspuns din partea reprezentaţilor operatorului.

Contactaţi de agenţia MEDIAFAX, reprezentanţii companiei Cosmote au spus că, în prezent, fac cercetări în legătură cu acest subiect şi vor reveni cu informaţii în momentul în care vor avea o perspectivă clară asupra situaţiei.

"La acest moment, vă putem comunica faptul că aplicaţia Hai! a fost achiziţionată de Cosmote de la un furnizor extern. Aplicaţia Hai! face parte din campania de migrare către noul brand al Romtelecom şi Cosmote România, de pe 13 septembrie. În ziua evenimentelor, aplicaţia va permite celor prezenţi să interacţioneze cu ceea ce se întâmplă pe scenă, indiferent că se află în respectivele locaţii sau la distanţă", au spus reprezentanţii companiei Cosmote.

Aceştia au mai spus că în toate acţiunile sale compania Cosmote menţine "o conduită etică şi profesională" cu partenerii săi. "La fel am acţionat şi în cazul de faţă, când am răspuns solicitării Eventures de a stabili o întâlnire pentru a clarifica situaţia, însă aceştia nu au aşteptat să discutam direct elementele pretinse în scrisoare, ceea ne determină să punem la îndoială buna lor credinţă", au mai spus reprezentanţii companiei Cosmote.

GMP spune că a dezvoltat pe baza unui concept original aplicaţia mobilă Hai!

GMP Advertising afirmă, într-un punct de vedere transmis MEDIAFAX, că este compania care a dezvoltat pe baza unui concept original aplicaţia mobilă Hai!, precizând că nu vede nicio legătură între aceasta şi site-ul dezvoltat de agenţia Eventures.

Aplicaţia Hai!, parte a campaniei de migrare a Romtelecom şi Cosmote la brandul "T", este revendicată de agenţia Eventures, care susţine că operatorul Cosmote a preluat fără drept această idee, în timp ce compania de telecomunicaţii spune că a achiziţionat aplicaţia de la un furnizor extern.

"Aplicaţia mobilă Hai! a fost dezvoltată pe baza unui concept original GMP şi Webstyler, iar, din informaţiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legătură între aplicaţia mobilă Hai! şi site-ul web myprojekts.com. Site-ul respectiv pare un loc în care oameni care nu se cunosc pot crea proiecte, indiferent de temă şi scop, în timp ce aplicaţia mobilă Hai! este o unealtă de planificare şi împărtăşire live a experienţelor trăite", a declarat Andreea Nemens, directorul executiv al GMP Advertising, într-un punct de vedere remis, joi, agenţiei de presă MEDIAFAX.

Potrivit acesteia, în momentul de faţă, GMP se află "în plină campanie de teasing". "Prin urmare, anumite funcţionalităţi de interacţiune ale aplicaţiei nu pot fi dezvăluite, dar vă putem spune că nu au vreo legătură cu tema site-ului în discuţie", spune Andreea Nemens.

Aceasta precizează că cei interesaţi pot afla ce pot face cu aplicaţia Hai!, sâmbătă, în Bucureşti - Piaţa George Enescu, în Cluj - Piaţa Unirii şi în Iaşi - pe esplanada Palatului Culturii, în timpul evenimentului de trecere a Romtelecom şi Cosmote la brandul "T".

Romtelecom şi Cosmote Romania vor comunica de la mijlocul lunii septembrie sub brandul "T" al grupului german Deutsche Telekom, care deţine 40% din OTE Grup (Grecia), acţionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali. Trecerea la noul brand va fi sărbătorită de Romtelecom şi Cosmote România prin mai multe evenimente, care se vor desfăşura pe 13 septembrie, iar aplicaţia Hai! a fost dezvoltată pentru promovarea acestor manifestări de lansare a brandului "T".

Agenţia Eventures este deţinută de Amalia Năstase şi Răzvan Vasilescu. În acest an, Eventures a fost afiliată la Havas Sports & Entertainment (HS&E), reţeaua de brand engagement a grupului Havas, unul dintre cele cele mai mari grupuri de comunicare la nivel internaţional.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici