„Acestea sunt cele patru zone pe care ne vom concentra în acest an şi în 2011”, a arătat el.
Gori a menţionat că Pirelli, al treilea mare producător european de anvelope auto după capitalizarea de piaţă, a consemnat o creştere procentuală de două cifre a volumului vânzărilor la nivelul întregii pieţe în primul trimestrul al acestui an, comparativ cu performanţele slabe din perioada corespunzătoare din 2009.
„Piaţa a decolat, volumul este semnificativ chiar dacă îl comparăm cu primul trimestru din 2009, care a fost foarte slab. Creşterea pieţei este de două cifre”, a spus oficialul Pirelli.
Pe piaţa italiană, Pirelli va inaugura în acest an o fabrică ecologică de anvelope auto, iar compania a demarat deja lucrări la mai multe proiecte legate de alianţa dintre Fiat şi Chrysler.
Grupul Pirelli este prezent pe piaţa românească pe segmentele producţiei de anvelope auto, cord metalic şi filtre antipoluare pentru motoare diesel.