Ca şi Jobs, Land a renunţat la colegiu, era obsedat de funcţii şi forme şi lua în râs ideea de „cercetare de piaţă”. Amândoi au crezut cu tărie că oamenii nu ştiu ce vor până nu văd produsele.
De asemenea, la fel ca părintele Apple, Land a construit o companie ce a ajuns să fie imediat iubită de toată lumea, mai ales de cei de pe Wall Street.
Şi Land îşi „dezvelea” produsele în prezentări gigant. Debutând prin anii 60, a început să transforme întâlnirile acţionarilor de la Polaroid în show-uri lungi, cu poveste, pentru orice linie de produse pe care compania urma să o introducă. În decoruri perfect regizate, câteodată cu muzică live între segmenetele de prezentare, Land apărea pe scena, cu slide-uri proiectate în spatele său, şi obligatoriu cu produsul vedetă în mână. Astfel, în loc să dezvolte cuvântări tipice oamenilor de vânzări, Edwin te poftea în „lumea lui Land”.
Citeşte mai multe despre omul care l-a inspirat pe Steve Jobs pe www.incont.ro