Care este povestea de viaţă a lui Eugène Rimmel, omul de afaceri al cărui nume toate femeile îl cunosc

A fost fondatorul unui brand creat cu mai bine de 180 de ani în urmă, iar numele său este cunoscut de toate doamnele şi domnişoarele din lumea întreagă. Eugène Rimmel, un pionier în industria de înfrumuseţare, a revoluţionat conceptul de igienă şi cosmetică şi astăzi, compania sa are venituri de circa 4,34 miliarde de dolari înregistrate în anul fiscal 2016, scrie BM.

Urmărește
498 afișări
Imaginea articolului Care este povestea de viaţă a lui Eugène Rimmel, omul de afaceri al cărui nume toate femeile îl cunosc

Care este povestea de viaţă a lui Eugène Rimmel, omul de afaceri a cărui nume toate femeile îl cunosc

Numele său este astăzi sinonim cu ”Mascara“ în opt limbi, printre care şi română, iar brandul pe care l-a creat în urmă cu mai bine de 180 de ani se numără printre cele mai populare mărci cosmetice la nivel global. Eugène Rimmel este cunoscut ca unul dintre pionierii industriei de înfrumuseţare, care a revoluţionat conceptul de igienă şi cosmetică din vremea sa. În prezent, brandul Rimmel London se află sub umbrela gigantului mondial Coty, cu venituri de circa 4,34 miliarde de dolari înregistrate în anul fiscal 2016.

Rimmel London este cunoscut, atât din promovare cât şi prin structura numelui său, ca un brand ce simbolizează frumuseţea britanică. Este greu de crezut, aşadar, că fondatorul uneia dintre cele mai cunoscute mărci de „machiaj britanic” din lume a fost un francez, originar din Paris, care şi-a dus şi crescut afacerile în Londra. Eugène Rimmel s-a născut în 1820 şi a moştenit apetenţa pentru cosmetice de la tatăl său, Hyacinthe Mars Rimmel, cunoscut parfumier şi om de afaceri francez.

În 1834, acesta a decis să părăsească ţara natală şi s-a mutat în Londra, cu soţia şi fiul său adolescent, Eugène. În scurt timp,  buticul exclusivist al familiei Rimmel din West End a devenit o destinaţie principală pentru doamnele care căutau luxul şi inovaţia în preparatele de îngrijire a pielii şi în parfumuri. Eugène, care avea doar 14 de ani când tatăl său l-a introdus în lumea afacerilor, şi-a depăşit maestrul. După doar câţiva ani, şi-a deschis propria afacere, pe care a numit-o Casa Rimmel, iar în 1842 a preluat şi afacerea începută de tatăl său. Această mişcare îndrăzneaţă l-a lansat pe plan internaţional şi a contribuit la construirea reputaţiei sale de creator de produse de frumuseţe originale şi de parfumuri fine.

Citeşte continuarea pe Business Magazin

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici