Care este singura întrebare la care Jeff Bezos, miliardarul de la Amazon, încearcă să îşi răspundă când trasează strategia companiei
Acesta a fost răspunsul său când a fost întrebat miercuri despre viziunea Amazon în cadrul adunării anuale a acţionarilor. “Pentru că extem de multe lucruri se vor schimba în următorii 10 ani, este mai important să identifici ideile mari care vor rămâne stabile şi să te concentrezi pe construirea acestor lucruri atunci când îţi stabileşti obiectivul. Puteţi construi strategii numai în jurul unor lucruri care vor fi stabile în timp.”, a spus el.
“Tot ce facem trebuie să graviteze în jurul clientului. El este adevăratul protector al culturii noastre – chiar şi într-un orizont de 10 ani” a adăugat Bezos. Nu este prima dată când miliardaru împărtăşeşte această idee. Anul trecut, la conferinţa de robotică a revistei “Amazon: Marte”, Bezos a dat acelaşi răspuns. El a spus că Amazon s-a concentrat pe preţuri mici, transport rapid şi o ofertă cât mai largă, deoarece acestea sunt lucrurile pe care oamenii le vor dori întotdeauna. „Este imposibil să-mi imaginez oamenii spunându-mi: “Jeff, iubesc Amazon! Vreau doar să ne livrezi puţin mai încet.” Sau, „Îmi place Amazon, dar îmi doresc ca preţurile voastre să fie mai mari”, a spus Bezos atunci.
La întâlnirea de miercuri, care a avut loc online, din cauza COVID-19, Bezos a răspuns şi la alte întrebări. El a spus că este „mândru” de răspunsul Amazon la COVID-19, în ciuda criticilor publice şi a protestelor angajaţilor faţă de măsurile de securitate a lucrătorilor companiei. El a subliniat faptul că demiterea mai multor angajaţi care au vorbit despre condiţiile de muncă ale Amazonului s-a întâmplat exclusiv din cauza încălcării politicilor interne.