Care sunt cei 600 de oameni care pot schimba România

Ideea că succesul este strâns legat de bani sau influenţă este, poate, una dintre cele mai prezente, dar şi greşite credinţe din mentalul colectiv românesc, iar tinerii care conduc sau care au înfiinţat afaceri de succes şi care sunt incluşi de şase ani în catalogul Tineri manageri de top al revistei Business Magazin sunt exemplele potrivite pentru a o demonta.

Urmărește
433 afișări
Imaginea articolului Care sunt cei 600 de oameni care pot schimba România

Care sunt cei 600 de oameni care pot schimba România (Imagine: Shutterstock/Publimedia)

Antreprenorii care au croit afaceri de succes, tinerii cu o carieră inter­naţională impresionantă şi care s-au întors în ţară sau care conduc de la Bucureşti dezvoltarea companiilor lor în mai multe ţări, directorii care mânuiesc bugete şi oameni cu mult mai mult spor decât orice ministru prezent sau trecut sunt cu toţii o echipă de 600 de oameni care pot schimba România.

Şi chiar pot, pentru că munca în companii private i-a îndepărtat de tiparul politicianului local, dedicat mai mult propriilor interese, într-o oarecare măsură intereselor de partid şi deloc interesat de starea economică şi socială a comunităţii care l-a propulsat şi pe care se susţine, practic.

"Ceea ce trăim astăzi din punct de vedere economic nu este altceva decât un context de business, context care creează o stare de urgenţă şi ne forţează pe toţi să ieşim din zona de confort. Avem o serie de oportunităţi, cum ar fi aceea de a schimba direcţia şi de a reinventa organizaţia; de a dezvolta noi talente; de a cumpăra asset-uri la o valoare mai mică; de a reorganiza echipa de vânzări; de a avea o altă abordare în marketing şi în piaţă; de a optimiza costurile etc. Cel mai mare risc este să nu întreprindem nimic şi să ne aşteptăm la aceleaşi rezultate", spune Mihai Ma­rinescu, country manager la Coca-Cola HBC Moldova.

Citeşte mai multe despre cei 600 de oameni care pot schimba România pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici