- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care sunt cei 600 de oameni care pot schimba România
Ideea că succesul este strâns legat de bani sau influenţă este, poate, una dintre cele mai prezente, dar şi greşite credinţe din mentalul colectiv românesc, iar tinerii care conduc sau care au înfiinţat afaceri de succes şi care sunt incluşi de şase ani în catalogul Tineri manageri de top al revistei Business Magazin sunt exemplele potrivite pentru a o demonta.
Care sunt cei 600 de oameni care pot schimba România (Imagine: Shutterstock/Publimedia)
Antreprenorii care au croit afaceri de succes, tinerii cu o carieră internaţională impresionantă şi care s-au întors în ţară sau care conduc de la Bucureşti dezvoltarea companiilor lor în mai multe ţări, directorii care mânuiesc bugete şi oameni cu mult mai mult spor decât orice ministru prezent sau trecut sunt cu toţii o echipă de 600 de oameni care pot schimba România.
Şi chiar pot, pentru că munca în companii private i-a îndepărtat de tiparul politicianului local, dedicat mai mult propriilor interese, într-o oarecare măsură intereselor de partid şi deloc interesat de starea economică şi socială a comunităţii care l-a propulsat şi pe care se susţine, practic.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Guvernul PSD – PNL a distribuit presei scrisoarea Guvernului ucrainean trimisă acum 9 luni care explică de ce George Simion are interdicţie în Ucraina
-
Rareş Bogdan, despre scrisoarea Kievului: Ciolacu minte, şi-l doreşte cu disperare pe Simion în turul 2
-
Iohannis s-a văzut cu Scholz la Berlin: discuţii despre stimularea investiţiilor
"Ceea ce trăim astăzi din punct de vedere economic nu este altceva decât un context de business, context care creează o stare de urgenţă şi ne forţează pe toţi să ieşim din zona de confort. Avem o serie de oportunităţi, cum ar fi aceea de a schimba direcţia şi de a reinventa organizaţia; de a dezvolta noi talente; de a cumpăra asset-uri la o valoare mai mică; de a reorganiza echipa de vânzări; de a avea o altă abordare în marketing şi în piaţă; de a optimiza costurile etc. Cel mai mare risc este să nu întreprindem nimic şi să ne aşteptăm la aceleaşi rezultate", spune Mihai Marinescu, country manager la Coca-Cola HBC Moldova.
Citeşte mai multe despre cei 600 de oameni care pot schimba România pe www.zf.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO