- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (12.04.2011, 13:59)
- Lidia Neagu , Lidia Neagu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care sunt constructorii următoarelor patru autostrăzi şi cât va costa realizarea lor
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a selectat companiile care vor proiecta şi construi tronsoanele de autostradã Nădlac-Arad, Timişoara-Lugoj, Lugoj-Deva şi Orăştie-Sibiu, valoarea totală a contractelor fiind de 3,45 miliarde lei.
Urmărește
237 afișări
Care sunt constructorii următoarelor patru autostrăzi şi cât va costa realizarea lor (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
Astfel, construcţia autostrăzii Nădlac-Arad şi a unui drum de legătură va fi realizată pentru primul lot (22 km) de consorţiul româno-portughez Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 382,959 milioane lei, iar lotul al doilea (16,6 km) de compania germană Alpine Bau, pentru 411,48 milioane lei.
Licitaţia pentru Timişoara-Lugoj a fost câştigată de asocierea româno-italiană Spedition UMB-Tehnostrade-Carena SpA Impresa di Costruzioni, cu o ofertă de 210,36 milioane lei pentru primul lot (10 kilometri) şi de asocierea italiană Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua-Cossi Costruzioni, cu o ofertă de 445,64 milioane lei pentru lotul doi, în lungime de peste 25 kilometri.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate știi de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
Ciolacu publică facturile pentru zborurile private la Nisa în ziua de Crăciun
-
Pericol în Constanţa: Elicea unei eoliene se învârte necontrolat aproape de un cămin de bătrâni
-
Care sunt cei şapte magnifici care au salvat bursa din Germania şi au sfidat crizele anul acesta
Autostrada Lugoj-Deva, în lungime de 27,4 kilometri, va fi proiectată şi executată tot de consorţiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d'Acqua- Cossi Construzioni, pentru 681,04 milioane lei.
Lucrările pentru autostrada Orăştie-Sibiu (82 kilometri) au fost împărţite în patru loturi, din care primul (24 kilometri) a fost câştigat de compania austriacă Strabag, cu o ofertă de 551,04 milioane lei. Cel de-al doilea lot (20 kilometri) va fi realizat de companiile Straco Grup din România şi Studio Corona SRL Civil Engineering din Italia, pentru 377,78 milioane lei.
Al treilea lot, în lungime de 22 kilometri, a fost câştigat de firma italiană Impregilo, valoarea contractului fiind de 604,79 milioane lei, iar ultimul lot (circa 17 kilometri) de asocierea italiano-româno Astaldi-Euroconstruct Trading '98-Astalrom pentru 484,83 milioane lei.
"Ofertanţii au la dispoziţie zece zile pentru a contesta rezultatele licitaţiilor", se arată într-un comunicat al CNADNR.
Contractele fac parte din Programul Operaţional Sectorial de Transport (POS-T) şi vor fi finanţate de Uniunea Europeană prin Fondul de Coeziune (85%) şi de la bugetul de stat (15%).
Durata de proiectare şi execuţie este de 30 de luni, din care 6 luni de proiectare şi 24 de luni pentru execuţie, la care se adaugă 24 de luni garanţie. Criteriile de atribuire a contractelor au vizat propunerea tehnică (70%) şi preţul (30%).
CNADNR a primit în total 64 de oferte de la consorţii şi companii interesate de construcţia autostrăzilor. Astfel, s-au înscris 15 ofertanţi la autostrada Nădlac-Arad şi drumul de legatură, 17 pentru construcţia tronsonului Timişoara-Lugoj, 9 ofertanţi pentru Lugoj-Deva şi 23 pentru Orăştie-Sibiu.
Autostrăzile sunt incluse în coridorul IV paneuropean, care începe în Germania, la Nurenberg, şi continuă pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. În România, traseul trece prin Nădlac, Arad, Deva, Orăştie, Sibiu, Bucureşti, Feteşti şi Constanţa, ruta continuând până la Istanbul.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Klaus Iohannis, cel care a nesfințit Calendarul Alegerilor Prezidențiale la români, ți-a rebotezat Ignatul: Ziua Renașterii Porcilor
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Nava rusă scufundată a fost victima unui „act de terorism”, susține compania proprietară. Care este adevărul din spatele misiunii secrete în Siria?
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Chef Florin Dumitrescu a dezvăluit secretul! Ce face în fiecare an, de Crăciun + ce spun fiicele sale despre jurizarea de la MasterChef
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe