Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“

Pe o piaţă de retail în care lupta se dă pe preţ, mărcile private ale marilor jucători, de fapt "non-mărci" pentru că cine le cumpără se orientează doar după preţ şi nu după producător sau locul de producţie, câştigă tot mai mult teren.

Urmărește
819 afișări
Imaginea articolului Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“

Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“ (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)

"Non-mărcile", mărcile private sub care se vând şi brânză, şi şerveţele, şi cremă de pantofi, au depăşit pragul de 900 de milioane de euro anul trecut. Produsele Aro, Marca 1 sau TiP se găsesc tot mai frecvent în coşurile de cumpărături.

Citeşte mai multe despre mărcile care au sfidat criza pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici