- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“
Pe o piaţă de retail în care lupta se dă pe preţ, mărcile private ale marilor jucători, de fapt "non-mărci" pentru că cine le cumpără se orientează doar după preţ şi nu după producător sau locul de producţie, câştigă tot mai mult teren.
Care sunt mărcile care au sfidat criza şi au avansat cu peste 50% deşi consumul a scăzut: „non-mărcile“ (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
"Non-mărcile", mărcile private sub care se vând şi brânză, şi şerveţele, şi cremă de pantofi, au depăşit pragul de 900 de milioane de euro anul trecut. Produsele Aro, Marca 1 sau TiP se găsesc tot mai frecvent în coşurile de cumpărături.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
-
Olaf Scholz şi Vladimir Putin au vorbit la telefon timp de o oră. Este prima discuţie directă din 2022
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:33
Iranul sprijină Libanul în negocierile de încetare a focului şi caută să pună capăt „problemelor”
-
astăzi, 18:27
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Scholz şi Putin au vorbit la telefon / Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului